کد مطلب: 

217098

معرفی دستگاه Styler پیشرفته ال‌جی در مراسم IFA 2018

دو مدل جدید استایلر، استاندارد جدید در زمینه هوش مصنوعی و طراحی تعریف خواهند کرد.
معرفی دستگاه Styler پیشرفته ال‌جی در مراسم IFA 2018

سیتنا - شرکت ال جی در مراسم IFA 2018 از مدل های پیشرفته و انقلابی محصول مراقبت از لباس Styler رونمایی خواهد کرد. دو مدل Styler ThinQ و Styler  با درب آیینه ای، از قابلیت های منحصربه فردی برای بهبود تجربه کاربری بهره می برند و در عین حال لباس‌ها را تمیزتر، بهداشتی تر و البته مرتب تر می کنند. کاربران می توانند دستگاه Styler ThinQ را با فرمان صوتی کنترل کرد و با درب آیینه  تعبیه شده در Styler Mirrored Glass Door، بیشترین استفاده را از فضای خانه بکنند.

دو محصول جدید Styler ThinQ و Styler Mirrored Glass Door عملکرد و فناوری¬های پیشرفتهStyler  قبلی را ارتقا داده اند. با وجود فناوری TrueSteam™، مدل های جدید با نابود کردن 99.9 درصد از آلودگی ها و باکتری هایی که به صورت روزمره روی لباس می نشینند، لباس ها را کاملا پاکیزه و بهداشتی می کند. آویز متحرک داخل این محصول با تکان خوردن مداوم حتی چروک های کوچک لباس را هم برطرف کرده و بوی بد لباس را از بین می برد.

همچنین قابلیت Pants Crease Care نیز علاوه بر برطرف کردن چروک‌های شلوار، با انداختن خط اتو روی آن، شلوار را آراسته می کند. به لطف قابلیت Gentle Dry این دستگاه نیز، لباس ها با ملایمت بیشتر و در عین حال سریع‌تر خشک خواهند شد.

مدل Styler ThinQ با داشتن پلتفرم اختصاصی DeepThinQ ال جی قابلیت های کنترلی بیشتری را از طریق دستورات صوتی در اختیار کاربر می گذارد. مثلا فقط کافی است بگویید “Hi LG” تا این محصول روشن شود. همچنین با دستورات صوتی دیگر علاوه بر خاموش و روشن کردن این محصول می توان چرخه های مختلف تمیز کردن لباس را انتخاب کرد، مشکلات را بررسی کرد و پیشنهادی برای بهترین چرخه شستشو دریافت کرد.

مدل دیگر، Styler Mirrored Glass با قابلیت‌های کاربردی و مصرف بهینه با هر دکوری کاملا منطبق می شود. این محصول از یک در با پوشش آیینه ای بهره می برد که باعث می شود در عین حالی که عملکردی مشابه مدل Styler ThinQ ارائه می دهد، هر وسیله ای که در کنارش قرار می گیرد را نیز کامل کند و زیبایی خاصی به محیط ببخشد.

آقای Song Dae-hyun رئیس بخش لوازم خانگی و تهویه هوای ال جی می گوید: ال¬جی از اینکه در زمینه محصولات مراقبت از لباس با محصولاتی مانند Styler یکی از شرکت های پیشرو است به خود افتخار می کند. محصولی که از فناوری های خاص ال جی استفاده کرده و عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد. ال جی به بهبود سبک زندگی مشتریان و ارائه بهترین محصولات با قابلیت ها و فناوری های جدید برای یک زندگی راحت ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-16 10:10

افزودن دیدگاه جدید