کد مطلب: 

216979

تبریک مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت سالروز ملی شدن «پست»

مدیرعامل شرکت ملی پست، با تبریک سالروز ملی شدن این شرکت، اعلام کرد: تمرکز بر اصل مشتری مداری و تامین هرچه بیشتر رضایت مردم در راستای ارایه خدمات مورد نیاز آنها به مدد ایجاد فضای رقابتی از دیگر برکات و ثمرات ملی شدن پست است.
تبریک مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت سالروز ملی شدن «پست»

به گزارش سیتنا، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی فرا رسیدن 23 مرداد دومین سالروز ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت که متن آن بدین شرح است:

23 مرداد ماه مقارن با دومین سالروز ابلاغ اساسنامه شرکت ملی پست است؛ موضوعی که پس از سالها تلاش و پیگیری مجدانه در جهت تبیین جایگاه واقعی و ساماندهی صنعت پست و تعیین وضعیت فعالین بدون شناسنامه این حوزه به ثمر نشست.

این امر علاوه بر اینکه موجب رعایت بیشتر حقوق مصرف کننده و دولت می شود، بهره وری بیشتر از ظرفیت های موجود را به همراه دارد.

تلاش شبانه روزی کارکنان شبکه پستی بر هیچکس پوشیده نیست. اما تا پیش از ملی شدن، نامشخص بودن وضعیت آن موجب شده بود مسوولان و سیاستگذاران با مجموعه از موانع و تنگناها از جمله حرکت در بین ریل های خصوصی و دولتی؛ مواجه باشند و نتوانند دست به تصمیم گیری ها و تحولات ساختاری کلان در جهت اعتلای شبکه، خدمات رسانی شایسته به مردم و بهبود وضعیت کارکنان بزنند.

ملی شدن شرکت پست و ابلاغ قانون اساسنامه به مدت پنچ ساله (مبتنی بر اصل 85 قانون اساسی)، چراغی پیش راه همگی ما مبنی بر تدوین راهبردها و سیاست‌ها، اهداف کلان و برنامه‌های اجرایی شرکت، توسعه و بهبود ارایه خدمات پایه پستی با کیفیت مطلوب و قیمتی در حد استطاعت آحاد جامعه و ارایه خدمات غیرپایه پستی در مناطق محروم و سایر مناطق کشور که بخش خصوصی تمایلی به سرمایه‌گذاری و فعالیت در این مناطق نداشته باشد، بررسی و مطالعه فضای کسب و کار و شناخت نیازهای پستی جامعه و ایجاد زمینه‌های لازم برای توسعه و به‌کارگیری فناوری‌های نوین، انتقال دانش فنی و حمایت از توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و .. گذاشته است.

تمرکز بر اصل مشتری مداری و تامین هرچه بیشتر رضایت مردم در راستای ارایه خدمات مورد نیاز آنها به مدد ایجاد فضای رقابتی از دیگر برکات و ثمرات ملی شدن پست می باشد، فضایی که هم اکنون مهیا شده و با پوست اندازی پست می رود تا بستر مدیریت کیفی تری را در توجه بیشتر به امور مشتریان فراهم سازد.

اینجانب در دومین سالروز ملی شدن شرکت ملی پست، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک فرارسیدن این مناسبت، از همکاران همیشه همراه خانواده بزرگ پست که با عمل به تعهدات و ظایف خود؛ مسوولان را در نیل به اهداف و برنامه های شبکه پستی کشور در خدمت به آحاد جامعه یاری می رسانند؛ تشکر و قدردانی می نمایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-14 13:31

افزودن دیدگاه جدید