کد مطلب: 

216889
وزیر ارتباطات در بازدید سرزده از مرکز مخابرات شهید بهشتی تهران، تاکید کرد:

لزوم افزایش کیفیت سرویس دهی و تامین رضایت مشتریان شرکت مخابرات ایران

مهندس محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر یکشنبه ۲۱ مردادماه از بخش های مختلف مرکز مخابرات شهید بهشتی در منطقه هشت مخابراتی تهران بازدید کرد.
لزوم افزایش کیفیت سرویس دهی و تامین رضایت مشتریان شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، وزیر ارتباطات در این بازدید از بخش های مختلف این مرکز از جمله مرکز مدیریت عملیات شبکه و امور مشترکین این مرکز بازدید به عمل آورد.

تاکید مهندس جهرمی در دیدار با کارکنان رسمی و غیررسمی این مرکز، تمرکز بر حمایت از شان و کرامت کارکنان و همچنین لزوم افزایش کیفیت سرویس دهی و تامین رضایت تمامی مشتریان شرکت مخابرات ایران بود.

وزیر ارتباطات ، همچنین با تاکید بر اهمیت امر پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان به خصوص در مراکز امور مشترکین شرکت مخابرات ایران، افزود: تعامل دوسویه با مشتریان و پاسخگویی صریح و شفاف، به همراه برخورد مناسب و شایسته با مراجعه کنندگان از پایه های اساسی مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان در حوزه بسیار مهم ICT و مخابرات است.

همچنین کارکنان بخش های مختلف مرکز مخابرات شهید بهشتی در این دیدار صمیمانه، دیدگاه ها و خواسته های خود را در خصوص مسائل شغلی و صنفی مطرح کرده و از توجه ویژه وزیر محترم ارتباطات به مسائل و مشکلات مربوط به کارکنان شرکت مخابرات ایران، تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-08-12 23:08

افزودن دیدگاه جدید