کد مطلب: 

216781

خضردوست: تحقق دولت الکترونیک از اولویت های وزارت ارتباطات است

عضو هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت بر هماهنگی و همکاری شرکت ها و ادارات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تحقق دولت الکترونیک که مورد درخواست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز می باشد، تاکید کرد.
خضردوست: تحقق دولت الکترونیک از اولویت های وزارت ارتباطات است

به گزارش سیتنا، مهندس خضردوست، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به همراه مهندس شمس مدیرکل طرح و توسعه و مهندس اسماعیلی مدیرکل معماری سازمانی و مدیریت سامانه های اطلاعاتی شرکت ارتباطات زیرساخت از اداره کل ارتباطات زیرساخت استان کرمان بازدید کردند.

در این بازدید که با هدف دیدار با همکاران و بررسی مشکلات و موانع کاری اداره کل زیرساخت کرمان برگزار شد، جلسه ای نیز با حضور الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسینی مدیر مخابرات و اباذری مدیرکل استان در اداره کل ارتباطات زیرساخت استان کرمان تشکیل شد.

در آغاز این جلسه  ابتدا مهندس اباذری مدیرکل ارتباطات زیرساخت این استان گزارشی از عملکرد اداره کل ارائه داد.

در این جلسه در خصوص نحوه اجرای مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان  بحث و گفتگو و الزامات آن مورد بررسی و هماهنگی قرار گرفت.

مهندس خضر دوست ضمن تشکر از زحمات مدیران مجموعه ارتباطات استان بر هماهنگی و همکاری شرکت ها و ادارات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تحقق دولت الکترونیک که مورد درخواست مهندس جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز می باشد، تاکید کرد.

همچنین نشست صمیمانه ای با حضور مهندس خضردوست به اتفاق هیات همراه، مدیرکل و همکاران اداره کل ارتباطات زیرساخت استان برگزار شد و کارکنان مشکلات خود را مطرح  و راهکارهای لازم  برای رفع مشکلات اتخاذ شد.

دیدار از مراکز سوئیچ، دیتا و انتقال مرکز کرمان و ایستگاههای شهرستان بم از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-08-11 16:12

افزودن دیدگاه جدید