کد مطلب: 

216757

صدری: موفقیت بانوان غیور و با حجاب بسکتبال کشور در عرصه‌های بین المللی نشان از شایستگی والای جوانان دیندار ایران اسلامی است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: رجاء واثق دارم که قهرمانی مقتدرانه شما در منطقه غرب آسیا زمینه درخشش بیشتر شما را در عرصه‌های بین المللی فراهم خواهد ساخت.
صدری: موفقیت بانوان غیور و با حجاب بسکتبال کشور در عرصه‌های بین المللی نشان از شایستگی والای جوانان دیندار ایران اسلامی است

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری در پست اینستاگرامی نوشت:

موفقیت بانوان غیور و با حجاب بسکتبال کشور در عرصه‌های بین المللی و کسب قله‌های برتر ورزشی همواره نشان از شایستگی والای جوانان دیندار ایران اسلامی است.

کسب این مقام ارزشمند به عنوان نقطه عطف و تجلی قدرت واقعی بسکتبال بانوان ایران است.

رجاء واثق دارم که قهرمانی مقتدرانه شما در منطقه غرب آسیا زمینه درخشش بیشتر شما را در عرصه‌های بین المللی فراهم خواهد ساخت.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش و همت خستگی‌ناپذیر کلیه دست‌اندرکاران ورزش بسکتبال بویژه اعضای تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشور که با پشتکار فراوان و نیز منش و اخلاق انسانی و اسلامی، مقام قهرمانی بسکتبال سه نفره بانوان غرب آسیا را کسب کرده‌اند این قهرمانی را به جامعه ورزشی کشور علی‌الخصوص به بانوان ورزشکار صمیمانه تبریک می‌گویم.

موفقیت روز افزون و سرافرازی هرچه بیشتر شما قهرمانان ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-11 09:50

افزودن دیدگاه جدید