کد مطلب: 

216650

پست رضا صادقی در واکنش به شایعه مهاجرت این خواننده از کشور

در روزهای گذشته دو پست اینستاگرامی از رضا صادقی باعث به وجود آمدن اخباری ضد و نقیض از مهاجرت این خواننده شد که اکنون صادقی به این اخبار واکنش نشان داد.
پست رضا صادقی در واکنش به شایعه مهاجرت این خواننده از کشور

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، صادقی ابتدای هفته جاری نوشت: یک روز بر گونه این مملکت یک بوسه می‌زنم و بالای سرش یک یادداشت می‌گذارم و می‌روم؛ آن‌چنان زیبا خوابیده‌ای که دلم نیامد بیدارت کنم.

او همچنین روز گذشته نیز پستی با همین مضمون به اشتراک گذاشت و نوشت: گاهی نباید صبر کرد، باید رها کرد و رفت... تا بدانند که اگر تا به امروز ماندی، رفتن را بلد بوده‌ای!

این دو پست هواداران صادقی را نگران کرد و بسیاری از آن‌ها از صادقی درخواست کردند که در این مورد بیشتر توضیح بدهد. برخی رسانه‌ها نیز خبری مبنی بر احتمال مهاجرت صادقی را منتشر کردند که این صادقی را مجاب به واکنش کرد.

رضا صادقی در پستی دیگر به شایعات خروجش از ایران واکنش نشان داد و نوشت: دوستان جانم، اگر رفتنی باشه هم الآن نیست، حالا که مردمم به لبخند و انرژی نیاز دارن، نه تنها من که همه هنرمندان، همکاران عزیزم با عشق و افتخار کنارشون هستیم، کنار کسانی که با همه سختی‌ها از ما و هنر این خاک حمایت کردن، عذر میخوام اگر گاهی مطالبم تلخ میشه... ممنونم که جهان و جهانبینی من براتون ارزشمنده.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-09 18:01

افزودن دیدگاه جدید