کد مطلب: 

216645

سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری سامسونگ در هوش مصنوعی، ۵G و خودروهای هوشمند

شرکت سامسونگ به منظور کاهش وابستگی به بخش موبایل، قصد دارد ۲۲ میلیارد دلار در زمینه هوش مصنوعی، اینترنت ۵G و خودروهای هوشمند سرمایه گذاری کند.
سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری سامسونگ در هوش مصنوعی، ۵G و خودروهای هوشمند

به گزارش سیتنا به نقل از وال استریت ژورنال، از آنجایی که بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی معمولا سعی دارند تمرکز خود را تنها بر روی توسعه یک محصول خاص نگذارند و از بازار سایر محصولات نیز بهره مند شوند، سامسونگ نیز به تازگی اعلام کرده است که می خواهد در سه سال آینده مبلغ ۲۲ میلیارد دلار را برای توسعه فناوری و مصحولاتی همچون خودروهای هوشمند، نسل پنجم اینترنت ۵G و هوش مصنوعی در نظر بگیرد تا بدین وسیله بتواند علاوه بر افزایش سودآوری و درآمدزایی، سهم بیشتری را در بازار محصولات فناوری به دست بیاورد.

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های کره جنوبی است که توانسته است به خوبی با سایر برندهای موبایل نظیر اپل آمریکا به رقابت تنگاتنگی بپردازند و رتبه نخست پرفروش ترین برند موبایل را در جهان از آن خود کند.

سامسونگ تاکنون در امور و حوزه‌های مختلفی نظیر بیمه و پارک‌های تفریحی نیز سرمایه گذاری‌های عظیم و کلانی کرده است که حالا با ورود به عرصه‌های جدیدی همچون خودروهای هوشمند، اینترنت ۵G و هوش مصنوعی در حدود ۳ سال آینده، بیش از ۴۰ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد و به افزایش سودآوری‌های خود نیز خواهد پرداخت.

سامسونگ الکترونیکس در زمینه هوش مصنوعی نیز تحقیقات بسیار گسترده ای را انجام می‌دهد که در شهرهایی نظیر مسکو و کمبریج واقع و مستقر شده است و قرار است تا سال ۲۰۲۰ میلادی، بالغ بر ۱۰۰۰ نیرو کار متخصص در زمینه هوش مصنوعی نیز استخدام کرده و به کار گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-08-09 16:45

افزودن دیدگاه جدید