کد مطلب: 

216382

ترافیک مرسولات پستی تا پایان سال افزایش 100 درصدی می‌یابد

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل شرکت پست، در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ 2018، گفت: به دنبال افزایش 100 درصدی ترافیک مرسولات پستی تا پایان امسال هستیم.
ترافیک مرسولات پستی تا پایان سال افزایش 100 درصدی می‌یابد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد احمدی افزود: شبکه پستی کشور ظرفیت پنج برابر شدن ترافیک فعلی را نیز دارد به همین جهت نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای عرضه خدمات پستی است که می بایست در طول سال و تمامی نمایشگاه ها گسترش یابد.

وی، اظهار داشت: جنس پست، از جنس زیرساخت ها و بین سازمانی ترین دستگاه دولتی است که می بایست حضور پررنگ آن در لایه های مختلف نهادهای کشور و حتی آحاد جامعه مشاهده و از ظرفیت های خالی آن در جهت تامین نیازهای مردم و سازمانها استفاده شود.

وی، با اشاره به اینکه مطالعه پیرامون شرکت های پست دنیا نشان می دهد، تمامی آنها براساس نیاز مردم شکل گرفته اند بنابراین عامل تداوم آنها نیز، مردم و کسب و کارهای کوچک و متوسط بوده است، تصریح کرد: در کشور ما نیز خوشبختانه مردم تصور مثبتی از پست براساس اعتماد به آن وجود دارد، اما دامنه این تصور محدود است به طوریکه می توان گفت بیشتر مردم خدمات و سرویس های نوین و مبتنی بر فناوری های روز و حتی تمامی ظرفیت ها و قابلیت های پست را نمی شناسند.

احمدی، در ادامه در خصوص برنامه محوری اقدامات حوزه فنی و بازرگانی، گفت: از ابتدای سال پنج استراتژی کلان در این حوزه طراحی شده که براساس آن 70 پروژه به صورت هماهنگ و یکپارچه تعریف شده است تا بتوانیم استفاده بهتری از ظرفیت ها و امکانات موجود بکنیم.

معاون فنی و بازرگانی، تصریح کرد: در واقع ما به دنبال پوست اندازی و تغییر نگاه در لایه های مختلف این حوزه نسبت به توسعه فضای کسب و کار با رویکرد حفظ جایگاه تمامی ذی نفعان هستیم.

احمدی، با اشاره به اینکه در حال حاضر رقم توسعه درآمد شبکه پستی 15 درصد است، گفت: یکی از اصلی ترین هدف های حوزه فنی و بازرگانی افزایش این رقم تا رسیدن به رشد مطلوب با تغییر جهت گیری از تمرکز بر سازمان های دولتی به سمت مصرف کننده و مشتری نهایی است.

وی، تامین هرچه بیشتر رضایت شهروندان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در ارایه تمامی خدمات و سرویس ها، هدف اصلی این حوزه توجه به مخاطب و شنیدن صدای آنهاست به همین جهت پایگاه امور مشتریان به تازگی راه اندازی شده است که امیداریم طی یک ماه آینده به صورت کامل مستقر شود.

احمدی، فضای رقابتی پیش رو را یادآور شد و اظهار داشت: براساس تحلیل های صورت گرفته، شبکه پستی کشور در تمامی شاخص ها و وضعیت ساماندهی امکانات و قابلیت ها از تمامی فعالین این حوزه جلوتر است.

وی، در ادامه تغییر انجام عملیات حوزه حمل و نقل شرکت و گرایش بیشتر به سمت جابجایی مرسولات حجیم تر و تامین زیرساخت ها آن و همچنین جذب ترافیک مراکز تولیدی با همکاری بخش غیردولتی را مطرح کرد و گفت: ظرف شش ماه آینده اثرات این جهت گیری ها نمایان می شود.

احمدی، تحقق این اهداف را در گرو همراهی همه جانبه نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: همراهی همکاران بویژه در بخش تامین رضایت شهروندان بیشترین تاثیر را دارد بنابراین لازم است مدیران اجرایی با توجیه و آموزش های لازم به همکاران، آنان را بیش از پیش با اهداف شبکه همراه سازند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-04 11:59

افزودن دیدگاه جدید