کد مطلب: 

216000

ثبت نام تلفن ثابت به صورت حضوری و غیرحضوری در تمام کشور انجام می شود

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت در تمام مراکز مخابراتی کشور به صورت حضوری ویا با مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir بدون محدودیت انجام می شود.
ثبت نام تلفن ثابت به صورت حضوری و غیرحضوری در تمام کشور انجام می شود

به گزارش سیتنا، سیدمجید صدری با بیان این مطلب تصریح کرد: تمام فعالیت‌های مجموعه مخابرات ایران عرضه سرویس‌ها ی مطلوب در حداقل زمان در بخش ثابت و دیتاست.

وی در راستای حصول رضایت هر چه بیشتر مشتریان گفت : شهروندان جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانند با سامانه ۲۰۲۱ (واحد ارتباط مردمی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران) تماس بگیرند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: وجود زیر ساخت های و ظرفیت بالای مجموعه شرکت مخابرات ایران ، همواره در اقتصاد کشور تعیین کننده و بسیار مهم است و پیشرفت و توسعه این حوزه در کسب و کار بسیار تاثیر گذار می باشد.

او توجه به نیروی انسانی را یکی از مهم‌ترین اولویت های مدیریت شرکت مخابرات ایران دانست و افزود: بحث مشتری مداری و نزدیکی مسئولان و مدیران به بدنه کارشناسی شرکت نیز از دیگر رویکردهای شرکت است.

وی اظهار امیدواری که با استفاده از ظرفیت ویژه و منحصر به فرد شرکت مخابرات ایران، تحول مهمی در ارائه سرویس ها و تحقق مشتری مداری امکان پذیر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-25 17:51

افزودن دیدگاه جدید