کد مطلب: 

215990

ایرانسل قیمت بسته‌های اینترنت ثابت خود را کاهش داد

ایرانسل همزمان با ارائه بسته‌های جدید برای مصرف کنندگان اینترنت ثابت (TD-LTE) قیمت بسته‌های اینترنت ثابت نسل‌های 4 و 4.5 خود را کاهش داد.
ایرانسل قیمت بسته‌های اینترنت ثابت خود را کاهش داد

به گزارش سیتنا، روابط عمومی ایرانسل، اعلام کرد: تغییر قیمت بسته‌های متنوع اینترنت ثابت نسل‌های 4 و 4.5  ایرانسل در راستای کسب رضایت مشترکان و ارائه بسته‌های جدید با توجه به الگوی مصرفی مشترکان صورت گرفته است.

بسته‌های جدید اینترنت ثابت ایرانسل در بازه‌های زمانی هفتگی، یک‌ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک‌ساله ارائه شده‌اند. مشترکان می‌توانند با تهیه بسته‌هایی که بازه زمانی یک ماه و بیشتر دارند، به میزان دوبرابر ظرفیت حجم روزانه‌‌ تهیه شده را در فاصله زمانی 2 تا 7 صبح  بدون پرداخت هزینه و به رایگان استفاده کنند.

مشترکان اینترنت ثابت ایرانسل (TD-LTE) می‌توانند با توجه به میزان مصرف خود از بسته‌های 2 گیگابایتی هفتگی تا 1000 گیگابایت یک‌ساله بهرمند شوند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری ترتیبی داده تا بسته‌های اینترنت ارائه شده برای اینترنت  TD-LTE   همزمان برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت در دسترس باشد.

بسته‌های جدید با قیمت‌های کاهش یافته اینترنت ثابت نسل‌های 4 و 4.5 ایرانسل از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir، قسمت خرید آنلاین بسته‌های اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE)، وبسایت و برنامه کاربردی ایرانسل من  در دسترس مشترکان قرار گرفته است.

بزرگترین اپراتور دیتای کشور، ایرانسل، از زمان بهره برداری تجاری تکنولوژی نسل چهار ثابت TD-LTE در کشور تا کنون بیش از 145 شهر را تحت پوشش خود قرار داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-25 14:41

افزودن دیدگاه جدید