کد مطلب: 

215875

اینستاپست روحانی؛ امروز مذاکره با این آمریکا معنایی جز تسلیم ندارد

دکتر روحانی با اشاره به سخنرانی اش در همایش روسای نمایندگی‌های ج.ا.ایران در خارج از کشور، نوشت: وقتی آمریکایی‌ها می‌گویند نمی‌گذاریم نفت ایران صادر شود، معنی آن این است که اجازه ورود دارو و کالاهای اساسی را نیز نخواهند داد و عملاً می‌خواهند مردم را در محاصره شدید و مشقت زندگی قرار دهند و از آن‌طرف عنوان می‌کنند که حامی و دوستدار ملت ایرانند!
اینستاپست روحانی؛ امروز مذاکره با این آمریکا معنایی جز تسلیم ندارد

به گزارش سیتنا، دکتر روحانی، رئیس جمهور در اینستاگرامش نوشت:

ما نه تسلیم غربیم و نه تسلیم شرق ولی در عین حال با هیچ‌کس جنگ و دعوا نداریم؛ توان دفاعی کشور، توان بازدارندگی‌ است اما دشمنان باید خوب بفهمند که جنگ با ایران، مادر جنگ‌هاست.

در برابر زیاده‌خواهی‌ها، دو راه مقاومت یا تسلیم وجود دارد؛ و امروز مذاکره با این آمریکا معنایی جز تسلیم ندارد.

وقتی آمریکایی‌ها می‌گویند نمی‌گذاریم نفت ایران صادر شود، معنی آن این است که اجازه ورود دارو و کالاهای اساسی را نیز نخواهند داد و عملاً می‌خواهند مردم را در محاصره شدید و مشقت زندگی قرار دهند. و از آن‌طرف عنوان می‌کنند که حامی و دوستدار ملت ایرانند!

اینکه ما می‌گوییم اگر که نفت ایران صادر نشود، هیچ‌کس نمی‌تواند نفت صادر کند، تصور کردند ما به دنبال بستن #تنگه_هرمز هستیم؛ در صورتی که راه‌های فراوانی وجود دارد و "تنگه" های دیگری هم برای این هدف در اختیار داریم.

امروز ما به دنبال بهبود و مستحکم کردن روابط خود با همه همسایگان‌مان هستیم. روسیه را نه به عنوان قدرت بزرگ یا قدرت شرقی بلکه به عنوان یک همسایه می‌بینیم و گسترش روابط با مسکو را به نفع دو کشور می‌دانیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-22 23:50

افزودن دیدگاه جدید