کد مطلب: 

215703

مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان فارس منصوب شد

مراسم تودیع مهندس شمس الدینی و معارفه مهندس ظهیری، مدیرکل جدید ارتباطات زیرساخت استان فارس، در شیراز برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان فارس منصوب شد

به گزارش سیتنا، در این مراسم دکتر عباسی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن تشکر از حمایت ها و توجه خاص مجموعه استانداری به حوزه ای سی تی استان به ویژه شرکت ارتباطات زیرساخت، به ارائه گزارش مختصری از نقش این شرکت در حوزه ارتباطات پرداخت و اظهار داشت:  استان فارس به دلیل موقعیت گردشگری و جایگاه جغرافیائی یکی از نقاط پر اهمیت و اصلی کشور بوده و به لحاظ ارتباط بین الملل و سوئیچ بین الملل یکی از gate way های ایران است.

وی با اشاره به وجود  شرکت های بزرگ با سرمایه و درآمد  بالا در بخش ICT گفت: وظیفه ما در زیر ساخت ایجاد فضائی است که اپراتورها و بخش خصوصی بهتر کار کنند و ما حسب سیاست دولت اصلا وارد کسب و کار خصوصی نمی شویم و ایده شرکت زیرساخت این است که فضائی ایجاد کند تا اپراتورها و بخش خصوصی با هم بهتر کار کنند.

دکتر عباسی ضمن اشاره به چند برابر شدن ظرفیت انتقال در استان فارس خاطرنشان ساخت: از ابتدای دولت یازدهم برخلاف سایر شرکت ها، این شرکت  تعرفه هایش دائم رو به کاهش بوده و باز هم این کاهش ادامه خواهد داشت و وظیفه ماست که تعرفه ها را کاهش دهیم.

وی وظیفه شرکت ارتباطات زیرساخت را پشتیبانی از بخش خصوصی دانست و گفت: ما باید به مردم بهترین خدمات را ارائه دهیم  لذا  با ایجاد کاهش تعرفه از بخش خصوصی حمایت می کنیم تا آنها هم سرویس با کیفیت و قیمت مناسبتر را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-18 19:17

افزودن دیدگاه جدید