کد مطلب: 

215522
نائب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

تیم مدیریتی و پرسنل شرکت مخابرات ایران با همکاری هم مشکلات را حل کنند

نائب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در مدیریت شرکت‌داری، دولت و مجلس نمی‌تواند تعیین تکلیف کند. شرکت باید به سمتی حرکت کند تا بهینه و اقتصادی مدیریت شود و بهره وری و درآمد و رضایت مشتریان افزایش یابد.
تیم مدیریتی و پرسنل شرکت مخابرات ایران با همکاری هم مشکلات را حل کنند

دکتر "فریدون احمدی" عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی اقدامات تیم جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران در حوزه‌ی حقوقی و رفاهی پرسنل، اظهار کرد: مخابرات، سازمانی دانش محور است و سرمایه‌ی اصلی آن نیروی انسانی است و مهندسان و کارشناسان خوبی در آن فعالیت دارند.

این نماینده‌ی مجلس، اظهار کرد: اگر در موارد مدیریتی به خوبی عمل شود، ادامه‌ی مسیر مستلزم آن است که همه‌ی مدیران و پرسنل دست به دست هم دهند تا درآمد و بهره‌وری بالا رفته و میزان درآمد دریافتی و رضایت کارکنان نیز افزایش یابد.

احمدی، خاطرنشان کرد: در مدیریت شرکت‌داری، دولت و مجلس نمی‌تواند تعیین تکلیف کند. شرکت باید به سمتی حرکت کند تا بهینه و اقتصادی مدیریت شود و بهره وری و درآمد و رضایت مشتریان افزایش یابد.

نماینده‌ی مردم زنجان و طارم در مجلس، اظهارکرد: یک طرفه نمی شود تصمیم گرفت، بلکه هم تیم مدیریتی و هم پرسنل باید با هم مسائل را حل کنند و منابع مالی را افزایش دهند. در صورتی که مدیریت و پرسنل از هم راضی باشند مردم و خدمات گیرندگان نیز از آن شرکت راضی خواهند بود.

احمدی، در پایان افزود: مجموع ارزیابی‌ها حاکی است که مهندس صدری و تیم ایشان در شرکت مخابرات به خوبی عمل کرده‌اند.

انتهای پیام

گفت‌وگو از "زهرا طاهری"

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-14 16:37

افزودن دیدگاه جدید