کد مطلب: 

215516

مراسم تودیع و معارفه سرپرست مخابرات منطقه کرمان برگزار شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در حکمی سید رهام حسینی را به‌عنوان سرپرست مخابرات منطقه کرمان منصوب و از زحمات محمد دوست محمدی در دوران تصدی مسئولیت قدردانی کرد.
مراسم تودیع و معارفه سرپرست مخابرات منطقه کرمان برگزار شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم که امروز شنبه ۲۳ تیرماه که با حضور مدیران ارشد مخابرات ایران و مدیران استانی منطقه کرمان برگزار شد، مهندس صدری، سید رهام حسینی را به‌عنوان سرپرست مخابرات منطقه کرمان منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، مهندس صدری در این حکم ضمن تأکید بر تلاش آگاهانه جهت تحقق مطلوب اهداف و برنامه‌های شرکت در حوزه مسئولیت آن منطقه، آورده است: برقراری ارتباطات مستمر با کلیه شرکت‌ها و فعالان ارتباطات حوزه استانی، اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ و اجرای روش‌های ابتکاری برای کاهش هزینه‌های غیر ضرور و همگامی بیشتر باسیاست‌های کلان شرکت مخابرات ایران از موارد اصلی موردتوجه سرپرست جدید مخابرات منطقه کرمان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در این حکم بر بهره‌گیری حداکثری از توان نیروی انسانی، بسیج کلیه امکانات مخابرات منطقه به‌منظور برنامه‌ریزی هدفمند برای افزایش نشاط کارکنان و همچنین استفاده از روش‌های ابتکاری به‌منظور افزایش تعلق سازمانی و ارتقای کارایی و اثربخشی کارکنان تأکید کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 5
2018-07-14 14:32

افزودن دیدگاه جدید