کد مطلب: 

215488
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خطاب به پرسنل این شرکت:

همه‌ی مشکلات را نمی توان بلافاصله حل کرد/ برای پیدا کردن راه حل مصمم هستیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خطاب به پرسنل این شرکت اعلام کرد: من در گذشته در هر جایی بوده ام کاری متفاوتی کرده ام! بویژه در توجه به نیروی انسانی و بهبود شرایط زندگی همکاران و خانواده آنان. بلافاصله حاصل این توجه را در تلاش روزافزون کارکنان مشاهده کرده ام. حالا همه ما، به شما اعتماد داریم و می دانیم که با شما روزهای بهتری را در پیش رو خواهیم داشت.
همه‌ی مشکلات را نمی توان بلافاصله حل کرد/ برای پیدا کردن راه حل مصمم هستیم

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

روزی که وارد مخابرات شدم شناخت خوبی از مشکلات داشتم و برای حل مشکلات برنامه، اما غافل از این موضوع که مشکلات انباشت شده صبر و تحمل را از کارکنان شرکت سلب کرده است. کارکنانی که بار تحقق برنامه هایم بر دوش آنان است و اگر آنان در کنار من نباشند برنامه ها جز نوشته هایی بر روی کاغذ نخواهند بود و هرگز اجرایی نمی شوند.
در این مدت سعی کردم از طرق مختلف با پرسنل ارتباط برقرار کنم و از مطالبات کارکنان مطلع شوم تا برای پاسخگویی به آنها در چارچوب مقررات و ضوابط راه حل مناسب پیدا کنم. با هر یک از شما حرف زدم اگر رسمی بودید دغدغه رفاهیات داشتید اگر شرکتی بودید بهبود حقوق و طبقه بندی مشاغل را می خواستید و اگر قراردادی بودید شرایط دائمی شدن را طلب می کردید و اگر ... . برآوردن خواسته های مطروحه یعنی افزایش هزینه های شرکت. برای هزینه کردن باید درآمد باشد.
اینجانب و اعضای محترم هیئت مدیره مصمم برای برآوردن مطالبات منطقی کارکنان هستیم و انتظار داریم کارکنان نیز همراه ما باشند تا با تلاش و کوشش جمعی افزایش درآمد شرکت را رقم بزنیم تا بتوانیم پاسخگوی افزایش هزینه های ناشی از مطالبات باشیم.
الحمدلله تا کنون با همراهی اعضای محترم هیئت مدیره توفقیاتی حاصل شده است و امیدوارم این توفقیات ادامه پیدا کند.
در 19 تیرماه در جلسه هیئت مدیره تصمیم گرفتیم کمک هزینه های رفاهی سال 97 شاغلین را با مراجعه به آیین نامه استخدامی سال 89 تنظیم و تصویب نماییم.
عزیزان! من در گذشته در هر جایی بوده ام کاری متفاوتی کرده ام! بویژه در توجه به نیروی انسانی و بهبود شرایط زندگی همکاران و خانواده آنان. بلافاصله حاصل این توجه را در تلاش روزافزون کارکنان مشاهده کرده ام. حالا همه ما، به شما اعتماد داریم و می دانیم که با شما روزهای بهتری را در پیش رو خواهیم داشت.
می دانم مشکلات دیگری هم داریم. می دانم مشکلات زمان طولانی با شما بوده است. اما همه مشکلات را نمی توان بلافاصله حل کرد مهم این است که برای پیدا کردن راه حل مصمم هستیم. لازم است از اعتماد سهامداران عمده مخابرات صمیمانه تشکر کنم که کارهای بزرگ را بدون موافقت آنان و به تنهایی نمی توان انجام داد.
امروز خوشحالم که شرکت مخابرات ایران را برای کار انتخاب کردم. خوشحالم که در کنار شما هستم. خوشحالم که از آینده با شما صحبت می کنم. آرزو می کنم در کنار هم شرکت مخابرات ایران را به جایگاه واقعی آن برسانیم. ان شاء الله

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-14 00:14

افزودن دیدگاه جدید