کد مطلب: 

215443
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

باید تفاوت میان پروژه و عملیات اجرایی را فهمید/ ارایه‌ی آمار و اعداد بزرگ نشانه‌ی افتخار نیست

با حضور محمدجواد آذری جهرمی در استان فارس، بهره‌برداری و ارتقای 230 سایت پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت با اعتبار 93 میلیارد تومان آغاز شد. با اجرای این پروژه 569 روستا و آبادی از اینترنت 3G و 4G بهره مند شدند.
باید تفاوت میان پروژه و عملیات اجرایی را فهمید/ ارایه‌ی آمار و اعداد بزرگ نشانه‌ی افتخار نیست

به گزارش سیتنا، وزیر ارتباطات با اشاره به برنامه های این وزارتخانه برای توسعه پوشش اینترنت روستایی، گفت: در استان فارس بیش از 4000 روستا و آبادی داریم که 2300 روستای آن بیشتر از 20 خانوار جمعیت دارند.

وی، ادامه داد: در سفر نوروزی به استان فارس قرار شد مشکل اتصال 500 روستا به اینترنت پرسرعت حل شود و امروز خوشحالیم که این وعده محقق شده است و تعداد 569 روستا در دو ماهه اخیر به شبکه اینترنت 3G و 4G پیوستند. 576 روستا هم پیش از این از این امکان برخوردار شده بودند و 1هزار و 195 روستا نیز در برنامه توسعه امسال وزارت ارتباطات قرار دارند.

وزیر ارتباطات، با انتقاد از روش سنتی ارائه گزارش و اعلام آمار نادرست در کشور، گفت: باید تفاوت میان پروژه و عملیات اجرایی را فهمید و تعداد عملیات اجرایی را تحت عنوان پروژه اعلام نکرد.

وی، ارایه آمار و اعداد بزرگ را نشانه افتخار ندانست و تاکید کرد: باید با مردم روراست و صادق بود و آمارهای دقیق و واقعی را اعلام کرد.

وزیر ارتباطات که در شورای اداری استان فارس و مراسم افتتاح تعدادی از پروژه های مخابراتی سخن می گفت‌، تاکید کرد: امروز کار بزرگ شما در قالب دو پروژه ایجاد زیرساخت و دسترسی ارتباطات کاملا مشهود است که برای تحقق این دو پروژه در مجموع 4014 عملیات اجرایی انجام پذیرفته که کار بزرگ و قابل تقدیری است. 

وی، با اشاره به صحبت برخی از مسئولان استان که شرایط کشور را خیلی سخت توصیف کردند، گفت: شرایط کشور سخت است و در پیچ سخت تاریخی قرار گرفته ایم اما اینگونه نیست که نتوانیم از این شرایط عبور کنیم. ما در حال صعود و پیشرفتیم و در کمرکش کوه قرار داریم و نباید با حرف های ناامید کننده توی دل مردم را خالی کنیم.

بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قبل از این جلسه در صبحانه کاری نماینده و مسوولان شهرستان کوار شرکت و مسایل و مشکلات این شهرستان به ویژه در حوزه ارتباطات را بررسی و دستور پیگیری صادر کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-12 12:08

افزودن دیدگاه جدید