کد مطلب: 

215436

انتصاب مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان خراسان شمالی

در این مراسم که دکتر ثمینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان خراسان شمالی، خضردوست عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، همتی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگوئی به شکایات، نظرپور مدیرکل ارتباطات زیرساخت شهرستان‌های استان تهران و امور هماهنگی، احمدوند معاون دفتر مدیرعامل و روابط عمومی و امور بین الملل، مرتضوی مدیرکل سابق زیرساخت استان و جمعی از مدیران حضور داشتند، ضمن تقدیر و تکریم از خدمات مرتضوی در طول مدت مسئولیت، دست پاک به عنوان مدیرکل جدید استان معرفی شد.
انتصاب مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان خراسان شمالی

به گزارش سیتنا، در این مراسم خضردوست عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، ضمن تشکر از حمایت ها و توجه خاص مجموعه استانداری به حوزه ICT استان به ویژه شرکت ارتباطات زیرساخت، به ارائه گزارش مختصری از نقش این شرکت در حوزه ارتباطات پرداخت و اظهار داشت: به جهت مسائل جاری کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت با اقدامات گسترده و خوبی که در زمینه تکمیل شبکه زیرساخت های ارتباطی کشور انجام داده است، قطعا در برابر هرگونه تحریم احتمالی و شرایط ویژه آمادگی کامل داشته و پایداری شبکه ارتباطی کشور را حفظ خواهیم کرد.

وی، ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری های استانداری، همدلی مجموعه مدیران حوزه ICT را ارزشمند دانست.

هم چنین ثمینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار استان خراسان شمالی، با ارائه گزارشی از ظرفیت های ارتباطی موجود در استان بر ضرورت منافع ملی تاکید کرد و گفت: به دلیل نیازهای استان و مطالبات مطرح شده از سوی مردم ایجاب می کند زیرساخت های مناسب برای ارائه خدمات بهتر ایجاد شود.

وی، با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت ها در استقرار دولت الکترونیک، گفت: در حال حاضر در برخی نقاط استان به ویژه مناطق محروم مرزی , نیاز به توسعه زیرساخت و ارتباطات تلفن همراه در اولویت است و این توسعه با هدف تامین امنیت پایدار صورت گیرد.

وی، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مرتضوی، اظهار کرد: امنیت پایدار با حضور مردم ایجاد می شود، بنابراین باید بهترین خدمات به مردم ارائه شده و رضایت آنها جلب شود، لذا با حمایت هایی که صورت خواهد گرفت امیدواریم با همکاری مدیرکل جدید ارتباطات زیرساخت استان با توجه به شرائط موجود کشور شاهد خدمات بهتری باشیم.

هم چنین در این مراسم  مهندس همتی و مهندس نظرپور به بیان گزارش مختصری از فعالیت های شرکت ارتباطات زیرساخت پرداختند.

امید دست پاک، نیز ضمن تشکر از حضور مهندس خضر دوست و سایر مدیران در این مراسم، از فعالیت ها و زحمات علی مرتصوی در طول دوران مسئولیت تقدیر و به تشریح برنامه های خود در استان پرداخت.

در ادامه مهندس خضردوست و هیات همراه در نشست صمیمانه همکاران اداره کل زیرساخت استان خراسان شمالی شرکت کردند.

عضو هیات مدیره در دیدار با کارکنان اداره کل زیرساخت خراسان شمالی گفت: متولی هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات، شرکت زیر ساخت می باشد و یکی از ثمرات این شبکه جلوگیری از فساد اداری است.

خضردوست، با اشاره به ظرفیت های ارتباطی ایجاد شده در استان، توصیه کرد: اپراتورها باید از این ظرفیت استفاده کرده تا خدمات رسانی به مردم بهتر انجام شود.

وی، گفت: مهندس جهرمی تاکید کرده اند در روند توسعه، پدافند غیر عامل حتما در نظر گرفته شود و به دلیل اهمیت توسعه سرویس ها در زیرساخت ها، قطعا جهت چابک سازی، تغییر ساختار و مهندسی مجدد هم در چارت سازمانی و هم در فرآیندهای فنی خواهیم داشت.

عضو هیات مدیره، ضمن تاکید بر توسعه شبکه ارتباطی کشور و اهمیت توسعه سرویس ها، افزود:  شرکت های دانش بنیان و شرکت های داخلی، هم در بخش صنایع و هم در تولید محتوا اقدامات خوبی انجام داده اند که ضمن استفاده از خدمات این شرکت ها، از آنها حمایت هم می کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-12 11:04

افزودن دیدگاه جدید