کد مطلب: 

215337
وزیر ارتباطات در جلسه‌ی کنترل پروژه‌ی شرکت زیرساخت:

با رعایت اصول پدافند غیرعامل، طرح هایتان را اجرایی کنید/ مشتریان را به جای شبکه سازی به استفاده از شبکه‌ی زیرساخت ترغیب کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تأکید بر توانایی شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: مسیر حرکتی و نقشه‌ی راه مشخص است و شرکت ارتباطات زیرساخت که متولی هسته‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات است، باید با رعایت اصول پدافند غیرعامل طرح های خود را اجرایی کند.
با رعایت اصول پدافند غیرعامل، طرح هایتان را اجرایی کنید/ مشتریان را به جای شبکه سازی به استفاده از شبکه‌ی زیرساخت ترغیب کنید

به گزارش سیتنا، مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه‌ی کنترل پروژه‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت، ضمن تقدیر از اقدامات مفید و موثر شرکت ارتباطات زیرساخت برای معرفی و ارایه‌ی خدمات جدید ارتباطی، گفت: اصلاح رویه ها در شرکت ارتباطات زیرساخت، مدل توسعه ای این شرکت را به سمت اقتصادی بودن پیش می برد.

وی در ادامه از اقدامات جدید این شرکت در طراحی و پیشنهاد خدمات نوین زیرساختی از جمله «صدور مجوز استفاده از فیبر تاریک» و «خدمات اتصال فیزیکی (Cross connection)» و همچنین کاهش قیمت برخی خدمات نظیر «خدمات هم مکانی»، قدردانی کرد و بر استفاده‌ی این خدمات از سوی اپراتورها به منظور توسعه‌ی بازار ICT و تسهیل و تسریع خدمت رسانی به مردم و کسب و کارها تاکید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این نکته که مدیران مجموعه‌ی زیرساخت کار را با دلسوزی پیش می برند، از مسوولان این شرکت خواست خدمات خود را فعال نگه داشته و کیفیت شبکه را ارتقاء دهند.

آذری جهرمی با تأکید بر توانایی شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: مسیر حرکتی و نقشه‌ی راه مشخص است و شرکت ارتباطات زیرساخت که متولی هسته‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات است، باید با رعایت اصول پدافند غیرعامل طرح های خود را اجرایی کند.

وی با اشاره به این نکته که نظام کنترل پروژه کمک می کند که پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت سریع تر عملیاتی شود، تأکید کرد: این پروژه ها با همراهی کارشناسان سریع تر به نتیجه می رسد.

آذری جهرمی بر تسریع و توجیه اقتصادی پروژه های در دست اجرای شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد و افزود: اجرا و بهرمندی از این پروژه ها باید به گونه ای باشد که مشتریان برای کسب سود اقتصادی بیشتر به جای شبکه سازی به سمت استفاده از شبکه‌ی زیرساخت ترغیب شوند و در نهایت شاهد رونق کسب و کارهای حوزه‌ی ICT در کشور و خدمات رسانی بهتر به مردم باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-09 22:32

افزودن دیدگاه جدید