کد مطلب: 

215256
دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی ضمن تقدیر از وزیر ارتباطات:

ایجاد شفافیت و مقابله با فساد و رانت خواری از برکات اجرای طرح رجیستری است

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، تاکید کرد: یکی از آثار رجیستری برای ایجاد شفافیت و مقابله با فساد و رانت خواری به دست آمد و برای مفسدان هزینه سنگینی ایجاد کرد که مطمئنا در آینده آثار این طرح بیشتر نمایان خواهد شد.
ایجاد شفافیت و مقابله با فساد و رانت خواری از برکات اجرای طرح رجیستری بود

به گزارش خبرنگار سیتنا، داوود گودرزی، دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در نامه‌ای خطاب به محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از او و تمامی کسانی که در اجرای طرح رجیستری نقش داشتند، تشکر کرد.

در این نامه آمده است: بر خود لازم دیدیم از زحمات جنابعالی و تیم کارشناسی طرح ثبت گوشی تلفن همراه (رجیستری) تشکر نموده و برای جنابعالی و افراد دخیل در این پروژه آرزوی توفیق روزافزون کنیم.

از برکات این طرح می توان به مقابله با قاچاق گوشی های تلفن همراه، تضمین سلامت مردم، افزایش درآمدهای کشور، تجارت رقابت پذیر شفاف، مقابله با سرقت گوشی ها، از بین رفتن جعل و رشوه و تبانی در این حوزه اشاره کرد که طی چند روز گذشته یکی از آثار دیگرش که ایجاد شفافیت و مقابله با فساد و رانت خواری بود را به رخ کشید و برای مفسدان هزینه های سنگینی ایجاد نمود که مطمئنا طی سالیان آینده روز به روز برکات و آثار این طرح بیشتر هویدا خواهد شد.

در این طرح عظیم و شفاف ساز که چندسالی با کارشکنی و تعلل روبرو شد و با همت و شجاعت شما به جریان افتاد گروه های مختلفی نقش داشتند که جا دارد از تیم های فنی و کارشناسی (که کار اجرایی طرح را به عهده داشتنند)، اصحاب رسانه و تشکل های دانشجویی (که زحمت آگاه‌سازی جامعه و مقابله با تخریب ها علیه طرح بر دوش آنها بود) و همچنین برخی نمایندگان آگاه و دلسوز (که نقش حمایتی داشتند) نیز تقدیر و تشکر شود و ان شاء الله اجر همه این عزیزان و خادمان ملت و کشور با حضرت زهرا (س).

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-07 16:58

افزودن دیدگاه جدید