کد مطلب: 

215204

همایش و نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار شد

با حمایت ایرانسل همایش و نمایشگاه بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران طی روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 تیرماه برگزار شد.
همایش و نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به منظور حمایت از ناشران، توسعه دهندگان و برنامه نویسان داخلی صنعت بازی رایانه‌ای، ایرانسل با اپ‌استور چارخونه، که به عنوان دومین اپ استور بزرگ ایران شناخته می‌شود امکانات فنی و بازاریابی را به شرکت کنندگان و حاضران در همایش و نمایشگاه بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران، TGC، ارائه کرد.

چارخونه ایرانسل با رشد چشمگیر سه میلیونی تعداد کاربر و افزایش قابل توجه درآمد در سه سال گذشته، امکانات فنی و بازاریابی نظیر اختصاص API های کاربردی،  کیف پول اختصاصی برای برنامه، فروم اختصاصی برای گفتگو و پاسخ دهی به مسائل فنی، آماروید (سامانه تحلیل و بررسی آنلاین داده‌های برنامه)، ابروید (فضای اختصاصی رایگان برای توسعه برنامه و ذخیره فایل‌ها) و مجله چارخونه را با قابلیت استفاده برای تمام سیستم عامل‌ها ارائه کرده است.

بر اساس امکانات فنی و بازاریابی ارائه شده، بازی‌سازها می‌توانند با مدل‌های کسب و در آمدی «فروشی»، «اشتراکی» و «درون پرداختی» با چارخونه ایرانسل همکاری کنند.

ایرانسل همچنین برای ناشرانی که علاقمند به ارایه محصول خود در سطوح بین المللی هستند پلتفرم تخصصی بازیک را ارایه کرده است.

همایش و نمایشگاه بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران بزرگترین رویداد تجاری صنعت بازی در خاور میانه است که از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران و با همراهی شرکت Game Connection فرانسه با حمایت ایرانسل برگزار شده است.

ایرانسل این امکان را فراهم کرده است تا بازی‌سازهایی که قصد همکاری با ایرانسل را دارند با مراجعه به وب‌سایت توسعه دهندگان چارخونه در نشانی developer.charkhoneh.com و یا بازیک  مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-06 18:10

افزودن دیدگاه جدید