کد مطلب: 

215159

آذری جهرمی: تحریم‌ها علیه ملت ایران، نشانه اوج رذالت آمریکاست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دیدار با آیت‌الله طبرسی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری با اشاره به فشارهای آمریکا علیه ایران، گفت: شاهد اوج رذالت آمریکا علیه ملت ایران هستیم اما با همبستگی در برابر این فشارها نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.
آذری جهرمی: تحریم‌ها علیه ملت ایران، نشانه اوج رذالت آمریکاست

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی، در ادامه سفر خود به استان مازندران به دیدار آیت الله طبرسی نماینده ولایت فقیه در استان مازندران رفت.

آیت الله طبرسی، در این دیدار با اشاره به اینکه سفر وزرا به استان مازندران باعث دلگرمی مسوولان و مردم استان می شود، گفت: حضور شما در استان مازندران بسیار مفید و موثر است.

وی، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار امیدواری کرد: با تلاش دولت و همبستگی مردم، دولت بتواند مشکلات معیشتی و اشتغال مردم را حل کند.

آیت‌الله طبرسی، افزود: تضعیف دولت به نفع هیچ کس نیست و باید با حمایت همه جانبه از دولت زمینه تقویت دولت را فراهم کنیم.

در ادامه این دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیز با اشاره مشکلات اقتصادی پیش آمده در چند وقت اخیر، گفت: دولت مانند گذشته از این مشکلات با سربلندی خارج می شود.

وی، به اقدامات آمریکا برای تحت فشار قرار دادن ایران اشاره کرد و افزود: فشارهای اخیر علیه ملت ایران نشان دهنده اوج رذالت آمریکاست ولی ملت ما با سربلندی در مقابل این فشارها پیروز می شود.

آذری جهرمی، با تشریح اقدامات دولت برای حل مشکلات مردم، تصریح کرد: امیدوارم با همبستگی داخلی بتوانیم شرایط را به نفع بهبود وضع معیشت مردم تغییر دهیم.

وی، با اشاره به رویکرد حمایتی نماینده ولایت فقیه در استان مازندران از دولت، افزود: رویکرد حمایتی شما از دولت بسیار ارزشمند و موثر است.

وزیر ارتباطات، با بیان اینکه هر خدشه ای به دولت در این شرایط، خدشه به نظام است، تاکید کرد: دولت با همه توان تلاش می کند زندگی مناسب تری را برای مردم فراهم کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-05 09:33

افزودن دیدگاه جدید