کد مطلب: 

215145
با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان مازندران؛

فیلم/ افتتاح بیش از هزار پروژه‌ی ارتباطی در استان مازنداران با اعتباری 381 میلیارد تومانی

نشست سراسری مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور به منظور تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های این وزارتخانه با حضور وزیر ارتباطات در ساری آغاز شد.
فیلم/ افتتاح بیش از هزار پروژه‌ی ارتباطی در استان مازنداران با اعتباری 381 میلیارد تومانی

به گزارش سیتنا، سفر دو روزه وزیر ارتباطات عصر امروز به ساری آغاز و مهندس آذری جهرمی در نخستین برنامه کاری خود در نشست سراسری مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور حضور یافت.

وزیر ارتباطات در بدو سفر به مازندران با اشاره به اینکه بنده وزیر معین اقتصاد مقاومتی دولت هستم، گفت: آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در این سفر بررسی می‌شود.

وی افزود: مازندران استانی دارای مشخصه‌های ویژه در حوزه ارتباطات بوده و جمعیت مستقر استان در برخی زمان‌های تعطیلی میزان درخواست‌های شبکه در استان بیش از دو برابر معمول خود می‌رسد و باید سرمایه‌گذاری حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات در مازندران بیشتر شود.

آذری جهرمی با بیان اینکه در حوزه تلفن همراه در 9 ماه اخیر با اجرای هزار و 35 پروژه کوچک و بزرگ و با سرمایه‌گذاری بیش از 390 میلیارد تومان تلاش شده پوشش نسل سه و چهارم تلفن همراه در نقاط کمتر برخوردار استان فراهم شود، تصریح کرد: نقاط شهری دارای پوشش کاملی در حوزه ارتباطات سیار است.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای شمالی و دامنه‌های جنوبی مازندران نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری هستیم، افزود: در ده مسیر ارتباطی مازندران در حوزه فیبر نوری تلاش دوچندانی صورت گرفته ‌و شاخص‌های توسعه ای بر پارامتر کیفیت تاثیرگذار بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مرکز توانمندی‌های کسب و کارهای نوپا را در استان افتتاح کردیم، تصریح کرد: در این سفر مرکز اگریگیتور را در دانشگاه آزاد مازندران افتتاح می‌کنیم که به کسب و کارهای نوپا و در توسعه خدمات محتوایی موثر است.

حضور در جلسات شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، نشست با فعالان حوزه آی سی تی، نشست مشترک با مدیران و فعالان اقتصادی شهرستان‌‌های محمود آباد و نور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور از برنامه‌‌های دومین روز سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مازندران است.

بر اساس همین گزارش؛ آذری جهرمی روز پنج شنبه بیش از هزار پروژه ارتباطی که برای بهره‌برداری از آنها 381 میلیارد تومان هزینه شده است را افتتاح می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-04 22:05

افزودن دیدگاه جدید