کد مطلب: 

215072
جهانگرد در پاسخ به سوال سیتنا:

حمایت‌های دولت از کسب‌وکارهای نوپا باید به صورت معقول و گام‌به‌گام باشد

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: به طور طبیعی در هر حوزه‌ای حمایت‌ها باید به صورت معقول و گام به گام صورت گیرد تا میزان موفقیت قابل ارزیابی و سنجش باشد.
جهانگرد: حمایت‌های دولت از کسب‌وکارهای نوپا باید به صورت معقول و گام گام صورت گیرد

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس نصرالله جهانگرد در نشست خبری معرفی زنجیره حمایتی وزارت ارتباطات از تولید کسب و کارهای حوزه ICT، که امروز سه شنبه در سالن همایش‌های امید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون نحوه‌ی حمایت دولت از شبکه‌های اجتماعی داخلی و توقعاتی برخی از مدیران این شبکه‌ها از دولت داشتند، گفت: اینکه دولت‌ها و نهادها باید از گروه‌های نوپا و نوآور در کشورشان حمایت کنند، در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد.

وی، ادامه داد: توسعه‌ یافته‌ترین کشورها تا کشورهای در حال توسعه و کمتر توسعه یافته، این حمایت را انجام می‌دهند، اما اینکه درست انجام می‌دهیم و درست عمل کرده‌ایم و آیا حمایت از این شرکت‌ها ارزش افزوده ایجاد کرده است یا نه؟ در حوزه‌ی ارزیابی‌هایی است که باید انجام شود؛ هم برای تصمیم گیران و هم شرکت‌هایی که در بازار هستند.

جهانگرد، افزود: این ارزیابی‌ها کاری داینامیک و پویا است که همه جای دنیا انجام می‌دهند و ما نیز باید انجام دهیم.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: ممکن است ما در ارزیابی برخی که آیا شبکه‌های اجتماعی که مورد حمایت قرار گرفته‌اند خوب عمل کرده‌اند یا بد؟ شریک نباشیم، یا به طور کلی فضای تصمیم پیرامون این‌ها فضای خوبی بوده یا خیر و آیا به موقع و درست انجام شده است یا خیر؟ بحث‌هایی هستند که فراتر از جنس کاری است که ما انجام می‌دهیم.

جهانگرد، گفت: وظیفه‌ی ما این بود که لینک ارتباطی و بستر کار را از نظر فنی فراهم آوریم و زمانی‌که کمک مالی نیاز بود، برای شتابی که به صورت مقطعی وارد شد این حمایت را انجام دهیم.

وی، در پایان افزود: به طور طبیعی در هر حوزه‌ای حمایت‌ها باید به صورت معقول و گام به گام صورت گیرد تا میزان موفقیت، قابل ارزیابی و سنجش باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-03 13:27

افزودن دیدگاه جدید