کد مطلب: 

214992
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

تسهیلات عدم کاهش حقوق و مزایای ایثارگران در صورت تنزل پست سازمانی اجرایی خواهد شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، قانون عدم کاهش حقوق و مزایا در صورت تنزل پست سازمانی در خصوص جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل و همچنین والدین، همسران و فرزندان شهدای گران‌قدر را ابلاغ کرد.
تسهیلات عدم کاهش حقوق و مزایای ایثارگران در صورت تنزل پست سازمانی اجرایی خواهد شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق، اعلام کرد: در اجرای تبصره ۲ بند (ذ) ماده ۸۷ قانون برنامه پنج‌ساله ششم برنامه توسعه و به‌منظور ارج نهادن به ایثارگران، این مزایا در نظر گرفته‌شده است و محاسبات مربوط به ماده‌قانونی مزبور در سیستم اطلاعاتی منابع انسانی HRIS پیش‌بینی‌شده و قابل برقراری و جاری‌سازی در احکام پرسنلی مشمولین می‌باشد.

وی، افزود: این مزایا برای رزمندگان با دارا بودن حداقل سابقه ۶ ماه حضور در جبهه (در فاصله زمانی ۳۱/۰۶/۵۹ لغایت ۲۷/۰۵/۶۷) و همچنین عدم محکومیت هرکدام از مشمولین بر اساس آراء مراجع قضایی و اداری به تنزل پست، اجرا می‌گردد.

مهندس سید مجید صدری، اضافه کرد: حفظ حقوق و مزایای پست سازمانی بالاتر برای مشمولین که از تاریخ (۰۱/۰۱/۹۶ به بعد مطابق با تاریخ اجرای برنامه ششم توسعه) با تنزل پست مواجه گردیده‌اند، نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (1 vote)
سیتنا 5
2018-07-01 11:56

دیدگاه‌ها

تصویر بهروز
من به عنوان یک کارمند چطور باید باور کنم که صجبتهای مدیر عامل شرکت مخابرات شعار نیست ؟ شعار که چه عرض کنم دارند با عمل به ناحق حقوق ما را ضایع می کنند . مستند می خواهید عرض میکنم : در حال حاضراکثریت کارکنان شرکت در سالهای آخر خدمت خود می باشند و از آنجاییکه دریافتی ها به صورت مستقیم در حقوق بازنشستگی آنها موثر خواهد بود آیا صحیح است که از حقوق دریافتی فعلی کارکنان کم کنند . اکر شما نگاهی به جمع کل دریافتی های خود در سالهای 95 و 96 بیاندازید و آنها را با هم مقایسه کنید متوجه خواهید شد که نه تنها با افزایش 14/5 درصد به حقوق در سال 96 مجموع دریافتی شما بیشتر نشده است بلکه در سال 96 نسبت به 95 دریافتی کمتری داشته اید .اینجا ما اصلا وارد بحث تورم و ارزش پول ملی نمی شویم که اگر بخواهیم این متغیر را نیز بررسی کنیم وای مصیبتا >>>> در سال 97 نیز که جناب مدیر عامل جلوی پرداخت هزینه جبران خدمت را که هر سه ماه یکبار پرداخت میشد را گرفته اند ، به رفاهیات تا کنون درصدی اضافه نشده است ، پاداش دو ماه در سال پرداخت نمی شود و...... با این اوصاف میانگین دریافتی کارکنان که در دو سال آخر خدمت خود میباشند به شدت کاهش یافته و به صورت مستقیم در دریافتی آنها در مستمری بازنشستگی تاثیر گذار خواهد گذاشت. بابا به چه زبانی بگویم من یک سال دیگر بازنشسته میشوم و این کارهای شما مرا یک عمر از نظر دریافتی گرفتار خواهد کرد .بابا ، با انصاف ، باوجدان من از طلا گشتن پشیمان گشته ام مرحمت نموده مرا مس نمایید . البته که شما را به آن دنیا و به جد سیدت حواله نمی کنم و همینجا حق خود را خواهم گرفت . یا علی .
ارسال شده توسط بهروز در 12 تير 97 - 10:14

افزودن دیدگاه جدید