کد مطلب: 

214960

حمایت رییس جمهور از توییت وزیر ارتباطات در انتقاد از امتناع وزیر صنعت برای انتشار لیست ارزبگیران دولتی

ساعاتی پس از آنکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به ممانعت وزیر صنعت، معدن و تجارت از انتشار لیست ارزبگیران دولتی، توئیت زد که "بخش خصوصی پاک‌دست از انتشار لیست ارز بگیران حمایت کرده و خواهد کرد"، حساب توئیتری رییس جمهور هم توئیت آذری جهرمی را لایک کرد.
حمایت رییس جمهور از توییت وزیر ارتباطات در انتقاد از امتناع وزیر صنعت برای انتشار لیست ارزبگیران دولتی

به گزارش سیتنا، محمد شریعتمداری صبح امروز گفت که ما به عنوان وزارت صنعت نمی توانیم که ثبت سفارش کنندگان را افشا کنیم؛ چراکه این طور به جنگ بخش خصوصی رفته ایم.

وی تاکید کرد: ما نمی خواهیم به جنگ اقتصاد کشور برویم و اقتصاد را به هم بریزیم، بنابراین با استفاده از نیروی عقل خدادادی، تصمیماتی خواهیم گرفت که به صلاح اقتصاد باشد.

ساعاتی پس از این اظهارات، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توئیت کرد: با "ایمان قلبی" که بر پایه "عقل خدادادی" است، می‌گویم: فساد، موریانه و عامل بی‌ثباتی اقتصاد کشور است. بخش خصوصی پاک‌دست از انتشار لیست ارز بگیران حمایت کرده و خواهد کرد. باید به جنگ اقتصاد رانتی رفت.

هم اکنون حساب توئیتری رییس جمهور هم توئیت آذری جهرمی را لایک کرده است که به معنای موافقت رئیس جمهور با توئیت انتقادی وزیر ارتباطات از دیکر وزیر اقتصادی کابینه دوازدهم است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-30 17:03

افزودن دیدگاه جدید