کد مطلب: 

214957
وزیر ارتباطات در واکنش به امتناع وزیر صنعت برای انتشار لیست ارزبگیرران دولتی:

فیلم/ مردم با مشکلات همه‌جوره کنار می‌آیند، ولی نمی‌توانند فساد را تحمل کنند/ بهانه‌ها برای عدم انتشار لیست ارزبگیران به هیچ وجه قابل قبول نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از وزرای مختلف انتظار می‌رود لیست ارزبگیران مجموعه‌ی خود را منتشر کنند.
مردم با مشکلات همه‌جوره کنار می‌آیند، ولی نمی‌توانند فساد را تحمل کنند/ بهانه‌ها برای عدم انتشار لیست ارزبگیران به هیچ وجه قابل قبول نیست

به گزارش سیتنا، مهندس آذری‌جهرمی صبح امروز شنبه و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای شناسایی ارزبگیران، هم بازرسی کل کشور و هم سازمان تعزیرات وارد عمل شده‌اند.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده مردم در هر زمان که کشور در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی دچار مشکل شده، صبوری به خرج داده و تحمل کرده‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مردم با مشکلات همه‌جوره کنار می‌آیند، ولی نمی‌توانند فساد را تحمل کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی برای انتشار لیست ارزبگیران بهانه‌هایی می‌آورند که به هیچ وجه قابل قبول نیست، ابراز کرد: این روند باید یک بار برای همیشه به اتمام برسد و شفاف‌سازی‌های لازم انجام شود چون این شفاف‌سازی‌ها به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کند.

آذری جهرمی اظهار کرد: از همکاران خود انتظار می‌رود به‌جای دستگاه قضا نسبت به انتشار لیست ارزبگیران در وزارتخانه متبوع خود اقدام کنند.

گفتنی است؛ شریعتمداری صبح امروز گفته است که ما به عنوان وزارت صنعت نمی توانیم که ثبت سفارش کنندگان را افشا کنیم؛ چراکه این طور به جنگ بخش خصوصی رفته ایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-30 16:13

افزودن دیدگاه جدید