کد مطلب: 

214784

سامانه مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی راه‌اندازی شد

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، از ایجاد سامانه مدیریت دریافت خدمات ارزش افزوده و پیامک‌های انبوه در اپراتورهای تلفن همراه کشور خبر داد.
سامانه مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی راه‌اندازی شد

به گزارش سیتنا، مجید حقی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتوایی پیامکی، گفت: براساس این مصوبه ارسال هرگونه خدمات پیامکی انبوه اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و ارزش افزوده، بدون دریافت اجازه قبلی از مشترک ممنوع است. بر همین اساس اپراتورهای تلفن همراه موظف شدند با همکاری رگولاتوری سامانه‌ای را راه‌اندازی کنند تا مشترک بتواند دریافت پیامک های انبوه خود را مدیریت کند.

وی، افزود: در حال حاضر مشترکان هر سه اپراتور تلفن همراه می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌های مدیریت حساب خود و با ورود به منوی مدیریت خدمات ارزش افزوده و پیامک های تبلیغاتی از امکانات این سامانه استفاده کنند.

حقی، دریافت اطلاعات راهنما برای آشنایی مشترکین با انواع پیامک ها، مشاهده وضعیت فعلی عضویت در سرویس های پیامکی، قطع یا برقراری دریافت پیامک های تبلیغاتی به تفکیک پیامک های مربوط با اپراتور یا سایر پیامک ها و عضویت در سرویس های قابل ارائه اپراتور براساس دسته‌بندی‌های خاص را از امکانات سامانه مدیریت پیامک های ارزش افزوده و تبلیغاتی عنوان کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-26 14:38

افزودن دیدگاه جدید