کد مطلب: 

214671

نماینده مردم کرمان در مجلس: علی رغم همه‌ی مشکلات و محدودیت های دولت، جهرمی به وعده هایش عمل کرد

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردم روستای گروک از توابع شهرستان راور در استان کرمان، تاکید کرد: علی رغم همه مشکلات و محدودیت های دولت، وزیر ارتباطات به وعده هایش عمل کرد و ایجاد ۸۸ دکل فرستنده با پیگیرهای انجام شده در سطح مناطق استان نصب و راه اندازی شد.
نماینده مردم کرمان در مجلس: علی رغم همه‌ی مشکلات و محدودیت های دولت، جهرمی به وعده هایش عمل کرد

به گزارش سیتنا، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در استان کرمان و عمل به وعده هایی که ۶ ماه قبل داده شده بود، گفت: آذری جهرمی وزیری جوان، ساعی و پرتلاش است و در مدت کوتاه وزارتش چندین بار در سطح استان کرمان و روستاهای دورافتاده حضور پیدا کرده است.

پور ابراهیمی در اجتماع مردم روستای گروک از توابع شهرستان راور در استان کرمان تاکید کرد: علی رغم همه مشکلات و محدودیت های دولت، جهرمی به وعده هایش عمل کرد و ایجاد ۸۸ دکل فرستنده با پیگیرهای انجام شده در سطح مناطق استان نصب و راه اندازی شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل تلفن ثابت بسیاری از نقاط حل شد‌ و برای حل مشکل ایتترنت ۲۴۰۰ روستا در جنوب استان کرمان تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

پور ابراهیمی با اشاره مشکل بزرگ بیکاری در استان کرمان گفت: بدنبال این هستیم با زیرساخت هایی که وزارت ارتباطات ایجاد کرده در راستای ایجاد اشتغال و خلق ثروت استفاده کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-23 22:11

افزودن دیدگاه جدید