کد مطلب: 

214662
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رفسنجان:

فیلم/ برای بررسی میدانی روند اجرای پروژه‌ها به استان کرمان سفر کردم/ بسیاری از مشکلات بغرنج حوزه‌ی ارتباطات استان کرمان برطرف شده است/ موانع اجرای سایر موضوعات برطرف و پروژه‌های باقی‌مانده سرعت می‌گیرند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بدو ورود به استان کرمان، گفت: امروز بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها داریم تا موانع حوزه‌ی ارتباطات استان کرمان را بررسی و در تصمیماتی که در سطح استان گرفته می‌شود، برای حل آنها راه حلی سریع بیابیم.
برای بررسی میدانی روند اجرای پروژه‌ها به استان کرمان سفر کردم/ موانع اجرای سایر موضوعات برطرف و پروژه‌های باقی‌مانده سرعت می‌گیرند

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس آذری‌ جهرمی ظهر امروز شنبه (دوم تیر ماه 97) در بدو ورود به استان کرمان و در فرودگاه رفسنجان، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: به مردم قول داده بودیم که ۲۹ خرداد به استان کرمان سفر کنیم و پیشرفت هایی که در حوزه‌ی ارتباطات استان در 6 ماه گذشته صورت گرفته را گزارش دهیم.

وی افزود: این سفر بنا بر همان وعده انجام شده تا از پیشرفت کارهایی که در حوزه‌ی ارتباطات در این استان انجام شده گزارش دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: دستاوردهای بسیار خوبی برای حوزه‌ی ارتباطات استان کرمان داشتیم و مشکلات زیادی که وجود داشته هم اکنون برطرف شده و بخشی از موضوعات هم باقی مانده که در دستور کار قرار می‌گیرند.

آذری جهرمی، گفت: بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها داریم تا موانع حوزه‌ی ارتباطات استان کرمان را بررسی و در تصمیماتی که در سطح استان گرفته می‌شود، برای حل آنها راه حل سریع پیدا شود تا در رسیدن به اهداف نهایی و جایگاه مطلوبی که استان کرمان در حوزه‌ی ارتباطات باید داشته باشد، سریع تر حرکت شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-23 16:20

افزودن دیدگاه جدید