کد مطلب: 

214511
تحقق وعده‌ی وزیر ارتباطات برای رفع اختلالات ارتباطی ناشی از زلزله‌ی سال گذشته‌ی کرمان؛

آذری جهرمی: زیرساخت احداث ۹۰ برج مخابراتی در استان به اتمام رسید/ سایر مشکلات ارتباطی در حال رفع است/ شنبه برای بازدید از پروژه‌ها و گزارش اقدام به مردم بزرگوار، به کرمان سفر می کنم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: خوشحالم که اعلام کنم زیرساخت احداث ۹۰ برج مخابراتی در استان به اتمام رسیده و بخش مهمی از مشکلات در حال رفع است.
آذری جهرمی: زیرساخت احداث ۹۰ برج مخابراتی در استان به اتمام رسید/ سایر مشکلات ارتباطی در حال رفع است/ شنبه برای بازدید از پروژه‌ها و گزارش اقدام به مردم بزرگوار، به کرمان سفر می کنم

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی که آذرماه سال گذشته برای بررسی میدانی شرایط ارتباطات در مناطق زلزله زده استان کرمان به این استان سفر کرد و دستورات و پیگیری های لازم را برای رفع مشکلات ناشی از زلزله در دستور کار مدیرانش قرار داده بود، امروز با انتشار فیلمی از سفر پیشین خود به گرمان در اینستاگرام نوشت:

در زلزله سال گذشته کرمان، مردم در برخی مناطق روستایی با اختلال در ارتباطات مواجه شدند‌‌؛ ارتباطاتی که در زلزله کرمانشاه باعث انعکاس به لحظه مشکلات و بسیج مردم و مسئولان شد.

آن زمان در کرمان ضمن عذرخواهی از مردم، قول دادم که تلاش می‌کنیم تا 29 خرداد 97 مشکلات حل گردد و گزارش پیشرفت پروژه‌ها را محضر مردم شریف استان کرمان اعلام نمایم.

حالا خوشحالم که اعلام کنم زیرساخت احداث ۹۰ برج مخابراتی در استان به اتمام رسیده و بخش مهمی از مشکلات در حال رفع است. البته در راه اندازی برخی بخش های شبکه به دلیل عدم امکان تامین برق یا صعب العبور بودن مسیرها، دارای تاخیر هستیم که این موضوعات نیز با همکاری خوب مسئولان استانی در حال رفع است.

امروز آماده سفر به استان و بازدید از پروژه‌ها و گزارش اقدام به مردم عزیز و بزرگوار کرمان بودم، اما به درخواست نمایندگان محترم استان در مجلس، این سفر را به روز شنبه موکول کردم.

از این موضوع بسیار خشنودم که در سفر به کرمان شاهد خدمات مطلوب ارتباطی به مردم مناطق محروم استان کرمان خواهم بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-19 21:21

افزودن دیدگاه جدید