کد مطلب: 

214428
پیرو انتشار پیامک جعلی ارائه‌ی رایگان اینترنت همراه اول به مناسبت عید فطر؛

آذری جهرمی: آمار مالباختگان ۲۰ هزار نفر است/ برای همه‌ی آنها پیامک ارسال شد/ در صورت عدم تمایل، سرویس آنها لغو و وجوه به آنها مسترد خواهد شد/ مقرر شد فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف شود

پیرو انتشار پیامک جعلی با عنوان استفاده از کد دستوری خاصی برای بهره مند شدن از حجم رایگان اینترنت مشترکان اپراتور اول به مناسبت عید سعید فطر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن انتشار آمار نهایی مال‌باختگان، تاکید کرد: برای همه این ۲۰ هزار نفر پیامک ارسال و در صورت عدم تمایل، سرویس آنها لغو و وجوه آنها به آنها مسترد خواهد شد. ضمنا مقرر شد فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف گردد.
آذری جهرمی: آمار ماباختگان ۲۰ هزار نفر است/ برای همه‌ی آنها پیامک ارسال شد/ در صورت عدم تمایل، سرویس آنها لغو و وجوه به آنها مسترد خواهد شد/ مقرر شد فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف شود

به گزارش سیتنا، پیرو انتشار پیام جعلی در شبکه های اجتماعی با عنوان استفاده از کد دستوری خاصی برای بهره مند شدن از حجم رایگان اینترنت مشترکان اپراتور اول به مناسبت عید سعید فطر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داد تا ضمن شناسایی ارسال کننده این پیامک جعلی و معرفی آن به مقامات قضایی، نسبت به در نظر گرفتن راهکار مطلوب برای حل موضوع مال‌باختگان اقدام شود.

در همین راستا، مهندس آذری جهرمی با انتشار متن نامه‌اش خطاب به رئیس سازمان تنظیم مقررات، در اینستاگرامش نوشت:

بنابر گزارش دریافتی، ۴۵۰ هزار نفر از این کد دستوری استفاده کرده بودند. ۴۰۰ هزار نفر سیم‌کارت اعتباری، ۵۰ هزار نفر دائمی. از این تعداد بسیاری از درخواست‌ها به دلیل کمبود اعتبار موفق نبوده و ۲۰ هزار درخواست موفق ثبت شده است. برای همه این ۲۰ هزار نفر پیامک ارسال و در صورت عدم تمایل، سرویس آنها لغو و وجوه آنها به آنها مسترد خواهد شد. ضمنا مقرر شد فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-18 00:44

افزودن دیدگاه جدید