کد مطلب: 

214224

شرح وظایف روابط عمومی جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دیدگاه روابط عمومی وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم پروژه محور نیست، گفت: نوع نگاه ما در دوره جدید مبتنی بر تحول در مفهوم فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال است که مهم ترین بخش برای ایجاد تحول، گفتمان سازی و فرهنگ سازی است.
شرح وظایف روابط عمومی جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (سه شنبه) در جلسه شورای مسوولان این وزارتخانه برگزار شد.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه با اشاره به خدمات گسترده مجموعه روابط عمومی وزارت ارتباطات در طول دوران دولت تدبیر و امید، گفت: در دولت یازدهم به دلیل برخی از ضعف ها در کشور، نگاه روابط عمومی در وزارت ارتباطات، پروژه محور بود و در معرفی دستاوردها، اقدامات و پروژه ها بسیار خوب عمل شد. اما نوع نگاه ما در حال حاضر پروژه محور نیست.
وی با اشاره به اجرای پروژه های متفاوتی چون امید، تدبیر، تلاش و فجر در این وزارتخانه افزود: با وجود اجرای این پروژه های، نوع نگاه ما در دوره جدید مبنی بر استفاده از کلمه تحول در مفهوم فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال است.
آذری جهرمی بخش مهمی از تحول را مبتنی بر فرهنگ سازی و گفتمان سازی دانست و ادامه داد: سربازان این عرصه در دولت نیستند بلکه بخش های خصوصی در این زمینه فعالند و طبیعتا مهمترین شرح وظیفه روابط عمومی در دوره جدید پرداختن به گفتمان سازی برای تبیین مقدمات تحول است.
در ادامه این جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر و تشکر از محمدرضا فرنقی زاد رییس پیشین روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به سیدجمال هادیان طبائی زواره به عنوان رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خیر مقدم گفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-12 19:42

افزودن دیدگاه جدید