کد مطلب: 

214213

اینترنت همراه مشترکین شاتل موبایل در تعطیلات عید فطر رایگان شد

شاتل موبایل در طرح ویژه عید فطر، 14 گیگابیت اینترنت همراه 3G و 4G در طی تعطیلات دو روزه این عید سعید به مشترکین خود هدیه می‌دهد.
اینترنت همراه مشترکین شاتل موبایل در تعطیلات عید فطر رایگان شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، در این طرح مشترکین قبلی و جدید شاتل موبایل که تا پیش از فرارسیدن عید فطر، سیم‌کارت خود را فعال و نخستین تماس را برقرار کرده باشند، در طول ۲ روز تعطیلات مربوط به عید سعید فطر، روزانه ۷ گیگابیت اینترنت همراه، هدیه می گیرند و به این ترتیب استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت 3G  و 4G روی سیم کارت های این اپراتور سراسری تلفن همراه کشور در طی تعطیلات دو روزه عید فطر تا سقف 14 گیگابایت برای تمامی مشترکین شاتل موبایل رایگان خواهد بود.

گفتنی است، شاتل موبایل در ماه مبارک رمضان طرح مکالمه و بسته های آغازین ویژه دوماهه خود را نیز برای اولین بار به مشترکین خود عرضه کرده بود. براساس طرح مکالمه رمضانی شاتل موبایل مشترکین با برقراری مکالمه تا سقف 20 گیگابایت اینترنت همراه هدیه می‌گیرند. همچنین  بسته آغازین ویژه دوماهه این اپراتور شامل سیم‌کارت، 20 گیگابایت اینترنت همراه، 30 گیگابایت ترافیک نماوا،  2 ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و 200 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 6200 پیامک برای دوماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان سرویس فیلم و سریال نماوا به قیمت 30 هزار تومان عرضه شد. این بسته به مشترکین خدمات ADSL شاتل با 50 گیگابایت اینترنت همراه، 50 گیگابایت ترافیک نماوا دو ماهه و 3 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه ارائه شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هدایای عید فطر، طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل و انتخاب و خرید سیم کارت شاتل با پیش شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-12 13:00

افزودن دیدگاه جدید