کد مطلب: 

214208
مهندس صدری در نشست هم‌اندیشی با فعالان عرصه بورس:

شفاف‌سازی و هم‌اندیشی با سهامداران از اولویت‌های اصلی شرکت مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در نشست هم‌اندیشی با فعالان عرصه بورس شرکت مخابرات ایران با تأکید بر لزوم افزایش شفافیت وهم اندیشی با سهامداران، به سوالات و دغدغه‌های سهامداران و فعالان بورس شرکت مخابرات پاسخ داد.
شفاف‌سازی و هم‌اندیشی با سهامداران از اولویت‌های اصلی شرکت مخابرات است

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری در این نشست که در آستانه مجمع عمومی شرکت برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: هم‌اندیشی با فعالان عرصه بورس شرکت مخابرات ایران موجب افزایش شفافیت و درنهایت سودآوری شرکت خواهد شد.

در این نشست که دکتر حمیدرضا رفیعی نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، دکتر بیگدلی معاون مالی شرکت و جمعی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران حضور داشتند مهندس صدری با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده در دوره مدیریت جدید شرکت، گفت: در این دوره اصل را بر رسیدگی به مشکلات کارکنان، سهامداران و ذی‌نفعان قرارداده ایم.

وی، با اشاره به اهمیت سهامداران برای مخابرات، گفت: این جلسات با سهامداران باید افزایش‌یافته و از این به بعد حداقل در طول هر فصل یک نشست با سهامداران برگزار شود.

مهندس سید مجید صدری، ادامه داد: با توجه به الزامات برنامه ششم توسعه مبنی برافزایش سهم حوزه دیتا، وظیفه مهمی بر عهده مخابرات است و به‌منظور تحقق این موضوع تمام سهامداران و کارکنان باید در این امر مشارکت کنند.

وی، با تأکید بر لزوم توجه به کیفیت سرویس‌ها، گفت: توسعه خدمات از دیگر اولویت‌هاست تا بتوانیم باهم افزایی در خدمات مخابراتی و ارائه سرویس‌های باندل ثابت و سیار، درآمد بیشتری کسب کرده وسود بیشتری برای شرکت و سهامداران ایجاد کنیم.

دکتر حمید رضا رفیعی، نیز با اشاره به اهمیت بازار سرمایه و حضور شرکت مخابرات ایران در این بازار، افزود: توجه به ذی نفعان و استفاده از پتانسیل بالای شرکت مخابرات ایران در بازار بورس باید موردتوجه بیشتر قرار گیرد.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین، افزود: همگرایی وهم افزایی بین سهامداران عمده و هیئت‌مدیره شرکت، ضامن تحقق برنامه‌های مخابرات است و برای گسترش بازار ICT کشور در تلاش هستیم کیفیت سرویس‌های مخابرات را برای تمام مشتریان ارتقاء دهیم.

دکتر حمیدرضا رفیعی، نیز در این نشست با اشاره به تعامل مداوم مخابرات با سهامداران، از لزوم افزایش این تعامل و تبدیل آن به یک تعامل دوجانبه سخن گفت و افزود: هیئت‌مدیره و مدیران شرکت مخابرات ایران همواره در تلاش‌اند تا حامل خبرهای خوش برای تمام سهامداران باشند.

دکتر بیگدلی، معاون مالی شرکت نیز در این نشست با اشاره به اینکه صورت‌های مالی جمع‌بندی و به حسابرسی ارسال‌شده، افزود: گزارش خوبی از بازرس قانونی دریافت و در سامانه کدال منتشرشده است.

وی، افزایش رتبه شفافیت شرکت در بورس نسبت به سال ۹۵ و ۹۴ را حائز اهمیت دانست و گفت: صرفه‌جویی در هزینه‌ها و مدیریت متمرکز پس از ادغام شرکت‌های استانی در سوددهی شرکت مؤثر بوده است.

در ادامه این نشست، هم‌اندیشی به‌صورت پرسش و پاسخ برگزار شد و فعالان عرصه بورس و سهامداران شرکت مخابرات ایران سوالات و دغدغه‌های خود را با مدیران ارشد مخابرات ایران به‌صورت مستقیم مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند.

توجه بیشتر به تأمین منافع و سوددهی به سهامداران ازجمله مهم‌ترین سوالات فعالان بورس بود.

مهندس سید مجید صدری، نیز با اشاره به لزوم فعال‌تر سازی بخش امور سهام در شرکت مخابرات ایران، گفت: با تحقق برنامه‌های توسعه‌ و ارائه سرویس‌های باکیفیت، تأمین رضایت تمام ذی نفعان شرکت اعم از مشتریان، کارکنان و سهامداران را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-12 12:07

افزودن دیدگاه جدید