کد مطلب: 

213993

امکان جدید قراردادن ویدئوهای ۶۰ دقیقه‌ای در اینستاگرام

وال‌استریت به نقل از مدیران اینستاگرام خبر داد به‌زودی کاربران می‌توانند ویدئوهای 60 دقیقه‌ای روی این پلتفرم آپلود کنند.
امکان جدید قراردادن ویدئوهای ۶۰ دقیقه‌ای در اینستاگرام

به گزارش سیتنا، در حال حاضر روی اپ اینستاگرام فقط ویدئوهای 60 ثانیه‌ای قابل آپلود هستند اما ویدئوهای جدید بلندقد(vertical) نیز خواهند بود.

مدیران اپلیکیشنِ به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو، با تولیدکنندگان محتوی برای توسعه کار خود مذاکره کرده‌اند.

اینستاگرام در سال 2012 به قیمت 1 میلیارد دلار توسط فیس‌بوک خریداری شد و مارک زاکربرگ علاقه خاصی به توسعه محتوای ویدئویی روی آن دارد. دلیل آن پرفروش‌تر بودن تبلیغات ویدئویی نیز به سایر انواع تبلیغات اینترنتی است که قبلاً روی فیس‌بوک تجربه‌شده و حالا قرار است روی اینستاگرام هم تجربه شود.

بنابراین یکی از دلایلی که اینستاگرام به ویدئوهای 60 دقیقه‌ای روی پلتفرم خود فکر می‌کند، همین موضوع است تا درآمد بیشتری عادی فیس‌بوک شود.

با 800 میلیون کاربر فعال ماهانه تبلیغ‌کننده‌ها نیاز به زمان بیشتری برای تبلیغ محصول خود روی اینستاگرام پیدا کنند و اینجاست که ویدئوهای طولانی‌تر نمود پیدا می‌کنند.

البته ممکن است بر اساس استراتژی جدید، ویدئوها با پرداخت از سوی کاربران تعریف شود تا سیاستی مشابه یوتیوب روی آن پیاده‌سازی شود.

300 میلیون کاربر فعال روزانه ویدئوهای 15 ثانیه‌ای خود را همراه با عکس روی این پلتفرم آپلود کرده و به مدت 24 ساعت ماندگاری دارد. از سوی دیگر استوری‌های اینستاگرام بسیار محبوب شده و به‌زودی ویدئوهای طولانی جای آن را می‌گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-06 13:59

افزودن دیدگاه جدید