کد مطلب: 

213905
رییس کمیته‌ی ارتباطات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سیتنا:

وزیر جوان ارتباطات در برقراری ارتباط آنلاین و دوسویه با مردم موفق بوده است

رییس کمیته‌ی ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: روشی که آقای آذری جهرمی در نظر گرفته و به صورت آنلاین می‌توانند با مردم در ارتباط باشد و مطالب خود را با مردم در میان بگذارند و بالعکس مردم نیز نظراتشان را به ایشان منتقل کنند تا مسوول بتواند از نقطه نظرات آنها استفاده کند، راهی تاثیرگذار و مناسب در ارتباطات است.
وزیر جوان ارتباطات در برقراری ارتباط آنلاین و دوسویه با مردم موفق بوده است

"رمضانعلی سبحانی‌فر" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی نحوه‌ی ارتباط آنلاین و دوسویه‌ی وزیر ارتباطات با کاربران شبکه‌های اجتماعی، گفت: مهندس آذری جهرمی جوان هستند و در دنیای امروز که دنیای فضای مجازی و ارتباطات است از این مزیت ارتباطات آنلاین استفاده کرده و می‌توان گفت به عبارتی ایشان وزیری به‌روز هستند و در برقراری ارتباط آنلاین و دوسویه با مردم موفق بوده است.

وی ادامه داد: وزیر اتباطات از طریق شبکه‌های اجتماعی در ارتباط آنلاین و مستقیم با مردم هستند و از این طریق مردم می‌توانند حرف هایشان را بزنند و اگر ایشان هم مطالباتی داشته باشند می‌توانند با مردم در میان گذارند.

سبحانی فر، خاطرنشان کرد: روشی که آقای آذری جهرمی در نظر گرفته و به صورت آنلاین می‌توانند با مردم در ارتباط باشد و مطالب خود را با مردم در میان بگذارند و بالعکس مردم نیز نظراتشان را به ایشان منتقل کنند تا مسوول بتواند از نقطه نظرات آنها استفاده کند، راهی تاثیرگذار و مناسب در ارتباطات است.

رییس کمیته‌ی ارتباطات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هرچه ما مسوولان بیشتر با مردم در ارتباط باشیم و این ارتباط به گونه‌ای باشد که البته وقت مسوولان هم خیلی گرفته نشود و از کارهای اصلی باز نمانند، مفید است.

رییس کمیته‌ی ارتباطات مجلس شورای اسلامی، در پایان افزود: می‌توان گفت که شیوه‌ی آقای جهرمی روشی درست در ارتباطات است که مسیری مستقیم و دوسویه را در ارتباط با مردم برقرار کرده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-03 11:24

افزودن دیدگاه جدید