کد مطلب: 

213898

اسلات سه گانه در HUAWEI Y7 Prime 2018

اگر شما یک گوشی هوشمند دو سیم کارته داشته باشید و حافظه داخلی دستگاه شما کافی نباشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟
اسلات سه گانه در HUAWEI Y7 Prime 2018

به گزارش سیتنا، در حال حاضر اکثر گوشی‌های موجود در بازار تنها یک سیم‌کارت به همراه یک کارت SD را پشتیبانی می‌کنند. این در حالی است که ترکیبی از دو سیم‌کارت به همراه ‌کارت SD  بسیار نادر است. این برای کاربران جوان که می‌خواهند سیم‌کارت های خود را حفظ کنند و در عین حال حافظه گوشی را افزایش دهند، آزاردهنده است . HUAWEI Y7 Prime 2018، یک گوشی هوشمند اقتصادی، این مشکل را حل می‌کند و از دو اسلات سیم‌کارت در کنار یک اسلات مستقل برای کارت MicroSD  تا ۲۵۶ گیگابایت بهره مند است.

دو سیم‌کارت فعال؛ هم کار و هم سرگرمی

اگر شما در دسته کاربرانی باشید که سفرهای زیادی را تجربه می‌کنید، در هر کشور نیاز دارید با استفاده از سیم‌کارت محلی، هزینه‌های خود را کاهش دهید. بسیاری از افراد از دو گوشی هوشمند برای سفرهای خود استفاده می‌کنند اما استفاده از گوشی‌های دو سیم کارته می‌تواند راهکار بسیار بهتری باشد. HUAWEI Y7 Prime یک اسلات دو سیم‌کارت ارائه می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید از دو سیم‌کارت مختلف بر روی دستگاه استفاده کنید و در هرزمانی که خواستید، هرکدام را فعال و استفاده کنید.

علاوه بر این، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و نسل جدید از سیم‌کارت دوم برای تأییدیه اعتبار در سایت‌های مختلف استفاده می‌کنند و اگر گوشی هوشمند شما از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان پشتیبانی کند، تأثیر بسیار خوبی در عملکرد روزمره شما خواهد داشت. البته این همه ماجرا نیست چراکه Huawei Y7 Prime 2018 از یک اسلات گانه برخوردار است که از دو اسلات برای دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان فعال می‌توان استفاده کرد و از کارت سوم به‌عنوان درگاه MicroSD می‌توان بهره برد. با این حساب کاربران ضمن داشتن دو سیم‌کارت بر روی دستگاه می‌توانند از حافظه بیشتری هم برخوردار شوند.

صدها ویدیو و سریال همیشه همراه شما!

کاربران جوان کارهای زیادی با گوشی هوشمند خود دارند. آنها همچنین باید حجم زیادی از اطلاعات را مدیریت کنند. مثلاً فایل‌های ارسالی در WhatsApp، پست‌های توییتر و تصاویر، فیلم‌ها، آهنگ‌های مختلف حجم زیادی از حافظه داخلی را اشغال می‌کند.

HUAWEI Y7 Prime 2018  به‌طور خاص یک اسلات سوم را برای کارت Micro SD که تا ۲۵۶ گیگابایت طراحی کرده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند تمام فصل‌ها یک سریال موردعلاقه را دانلود کرده و آنها را در هر زمان و هر مکان تماشا کنند؛ مخصوصاً درراه کار یا خانه!

مدل دو سیم کارت در HUAWEI Y7 Prime 2018 بهترین گزینه برای مصرف‌کنندگان جوان در حفظ تعادل کار و زندگی خود است که با ذخیره‌سازی ساز ۲۵۶ گیگابایت در اسلات سوم، بهترین گزینه برای این دسته از کاربران به‌حساب می‌آید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-03 09:48

افزودن دیدگاه جدید