کد مطلب: 

213769
نائب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

مهندس جهرمی از معدود وزرای پاسخگو، فعال و پیگیر است/ وزیر ارتباطات در بیان نظراتش بسیار صریح، سریع و شفاف است/ پاسخگویی مهندس جهرمی به مردم بسیار حائز اهمیت است

نائب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر ارتباطات دولت دوازدهم یکی از معدود وزرایی است که پاسخگو، فعال، پیگیر و در بیان نظراتش بسیار صریح، سریع و شفاف است و در این بین، پاسخگویی ایشان به مردم بسیار حائز اهمیت است.
مهندس جهرمی از معدود وزرای پاسخگو، فعال و پیگیر است/ وزیر ارتباطات در بیان نظراتش بسیار صریح، سریع و شفاف است/ پاسخگویی مهندس جهرمی به مردم بسیار حائز اهمیت است

دکتر "اصغر مسعودی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سیتنا در ارزیابی عملکرد وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در مواجهه‌ی مستقیم و بی‌پرده با مردم در شبکه‌های اجتماعی، گفت: مهندس جهرمی از وزرایی است که پرتوان و پرانرژی ظاهر شده‌ و به صورت فعال و بسیار تخصصی با موضوعات موجود در بدنه‌ی وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات، برخورد کرده‎‌ است.

نماینده‌ی مردم استهبان و نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی، افزود: ایشان یکی از معدود وزرایی است که به شدت پیگیر مسائل حوزه‌ی ارتباطات است و در بیان نظرات بسیار صریح، سریع و شفاف است و پاسخگویی ایشان به مردم بسیار حائز اهمیت است.

دکتر مسعودی با ذکر مثالی ادامه داد: در سفر کمیسیون فرهنگی به کردستان، جهت پیگیری و اعلام مشکل آنتن دهی از طریق استاندار به ایشان، تماسی گرفتیم که به دلایلی در ابتدا پاسخگو نبودند و چند دقیقه بعد خودشان تماس گرفتند و مورد را پیپگیری کردند.

وی، در ادامه‌ی گفت‌وگو با سیتنا، خاطرنشان کرد: پاسخگو، فعال، پیگیر و با برنامه بودن از خصوصیاتی است که در وجود وزیر ارتباطات دولت دوازدهم بسیار دیده می‌شود.

مسعودی، اظهار کرد: فضای مجازی و اینترنت نیازمند زیرساخت‌هایی است که شاید همه‌ی آن در دسترس ما نباشد، اما مهندس جهرمی سعی کرده‌ است از همه‌ی امکانات و تمام روابطش با وزرای دیگر استفاده کرده تا مشکلات را حل کند؛ هر چند که در این زمینه مشکلات زیادی، مخصوصا در بخش پیام رسان‌ها وجود دارد، با توجه به رقابتی که با پیام رسان‌های خارجی داریم، مهندس جهرمی سعی کرده است که این مشکلات را رفع کند.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-31 13:11

افزودن دیدگاه جدید