کد مطلب: 

213602

صدری: برنامه‌ی توسعه‌ای شرکت مخابرات با سرعت و قوت بیشتری ادامه می‌یابد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه برنامه‌های بهسازی و توسعه شبکه شرکت با قوت در حال اجراست، تصریح کرد: با توجه به اولویت‌های راهبردی شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۹۷، این برنامه‌ها توسط مدیریت شرکت با سرعت و قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.
صدری: برنامه‌ی توسعه‌ای شرکت مخابرات با سرعت و قوت بیشتری ادامه می‌یابد

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری اعلام کرد: مدیر عامل شرکت مخابرات ایران علاوه بر توجه به توسعه زیرساختی شرکت، نگاه ویژه‌ای به وضعیت معیشت و ارتقای کرامت کارکنان دارد.

صدری افزود: اعتقاد مدیران شرکت مخابرات ایران بر این امر استوار است که لازمه توسعه زیرساخت‌ها و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی، تأمین رضایت کارکنان و توجه به سرمایه انسانی است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۷ با در پیش گرفتن روحیه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، همچنان در تلاشیم تا به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور در تحقق مشتری مداری و تعالی تجربه مشتری، گام‌های افزون‌تری بپیماییم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر وجود همدلی و پشتیبانی کامل در بین اعضای هیئت‌مدیره و سهامداران عمده شرکت به‌منظور تحقق اهداف یادشده، افزود: تقویت زیرساخت شبکه و فناوری اطلاعات، ارائه سرویس‌های یکپارچه و باندل، ارائه انواع اپلیکیشن های کسب ‌وکار و همچنین توسعه شبکه فروش ازجمله بخش‌هایی است که با هم افزایی و همپوشانی در مجموعه ارتباطات ثابت و سیار قابل تحقق است.

صدری خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران به‌عنوان یکی از باثبات‌ترین شرکت‌های بورسی ایران، هفته گذشته بزرگ‌ترین تأمین مالی بخش خصوصی در تاریخ بورس کشور به مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان را رقم زد و سهام روبه رشد شرکت و نقش مثبت آن در تعیین شاخص بازار بورس کشور، نشانگر ثبات وضعیت و بهبود فزاینده محیط کسب‌وکار صنعت مخابرات و بازار ارتباطات در کشور می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-28 22:58

افزودن دیدگاه جدید