کد مطلب: 

213501
مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت در گفت‌وگو با سیتنا:

در حال حاضر اختلال ملموسی در شبکه‌ی مبین نت وجود ندارد/ حجم بالای استفاده‌ی کاربران از فیلترشکن‌ها باعث بروز اختلال در شبکه شده بود

مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت، گفت: به دنبال تمهیدات وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیرو هماهنگی های به عمل امده با سازمان تنظیم مقررات و شرکت ارتباطات زیرساخت، در حال حاضر اختلال ملموسی در شبکه‌ی مبین نت وجود ندارد.
در حال حاضر اختلال ملموسی در شبکه‌ی مبین نت وجود ندارد/ حجم بالای استفاده‌ی کاربران از فیلترشکن‌ها باعث بروز اختلال در شبکه شده بود

مهندس "حسین ریاضی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیتنا پیرامون وضعیت اختلالات شبکه‌‌ی اینترنت بعد از جلسه‌ی هفته‌ی گذشته با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تشریح کرد: به دنبال تمهیدات وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیرو هماهنگی‌های به عمل امده با سازمان تنظیم مقررات و شرکت ارتباطات زیرساخت، در حال حاضر اختلال ملموسی در شبکه‌ی مبین نت وجود ندارد.

وی، خاطرنشان کرد: همانطور که جناب مهندس جهرمی هم اشاره کردند، طی هفته‌های اخیر عده‌ی زیادی از مردم از فیلترشکن استفاده می‌کنند که این حجم بالای استفاده از فیلترشکن باعث بروز مشکلاتی در شبکه شده است.

ریاضی، ادامه داد: استفاده از فیلترشکن باعث کندی سرویس می‌شود و مردم  اطلاعات کافی نداشته و نمی‌دانند فیلترشکن سرعت و کیفیت شبکه را کاهش می‌دهد و کندی به وجود می‌آورد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت، گفت: به دلیل معضلاتی که به دلیل استفاده از فیلترشکن به وجود آمده بود ترافیک روی مرکز تماس ما وجود داشت. تماس های مکرر باعث پایین آمدن سطح کیفیت پاسخگویی مرکز تماس می‌شد و نوبت پشت خط ماندن را بالا می‌برد، اما ما برای بهبود کیفیت پاسخگویی، تلاشمان را کرده و می‌کنیم.

وی، افزود: مردم باید به این آگاهی برسند که استفاده از فیلترشکن باعث کندی سرعت و کاهش کیفیت شبکه می‌شود. استفاده از فیلترشکن‌ها باعث هک سیستم‌ها شده و اگر هم بنا به هر دلیلی از فیلترشکن استفاده می‌کنند باید مدت زمان استفاده را کوتاه کنند؛ مخصوصا افرادی که از سرویس موبایل بانک استفاده می‌کنند، نباید از فیلترشکن استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت، در پایان افزود: مردم باید آگاه شوند زمانی که از فیلترشکن استفاده می‌کنند نمی‌توانند سرعت لازم را از اپراتور دریافت کنند و نهایتا باعث نارضایتی کاربران می‌شود.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-27 13:15

دیدگاه‌ها

تصویر امیدمن
کاش هموطنان عزیز از فیلترشکن استفاده نکنند و موجب اختلال و کندی در عملکرد اینترنت نشوند. من به شخصه از مدیریت مبین نت عذرخواهی میکنم که ناآگاهانه سهمی در قطعی اینترنت داشته‌ام. از اینکه تو زحمت افتادید و ناچار به انتشار بیانیه شدید شرمنده‌ام. دو گیگ اینترنت هم نمیخوام چون تقصیر من بوده
ارسال شده توسط امیدمن در 22 شهريور 97 - 23:53

افزودن دیدگاه جدید