کد مطلب: 

213459
مدیرعامل آسیاتک در گفت‌وگو با سیتنا:

بخش زیادی از اختلالات اینترنتی برطرف شده است/ پارامترهای کیفی شبکه در حدود قابل قبول قرار گرفته است/ میزان تماس و شکایات مشتریان با مراکز تماس شرکت‌ها به حد نرمال سابق بازگشته است

مدیرعامل شرکت آسیاتک، گفت: اکنون با اقدامات همه جانبه، بخش زیادی از مشکلات و اختلال های شبکه حل شده و میزان تماس و شکایات مشتریان با مراکز تماس شرکت‌ها به حد نرمال سابق بازگشته است و پارامترهای کیفی شبکه در حدود قابل قبول قرار گرفته است.
بخش زیادی از اختلالات اینترنتی برطرف شده است/ پارامترهای کیفی شبکه در حدود قابل قبول قرار گرفته است/ میزان تماس و شکایات مشتریان با مراکز تماس شرکت‌ها به حد نرمال سابق بازگشته است

مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون وضعیت اختلالات اینترنت بعد از جلسه هفته گذشته اپراتورها با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: درخواست اتصال زیاد مابین گوشی‌های موبایل و سرورهای تلگرام به دلیل فیلترینگ به مانند یک حمله سایبری عمل می‌کند. این اتفاق باعث بالا رفتن CPU روترهای شبکه و نیز در بسیاری موارد هنگ شدن مودم سمت مشترک می‌شد. این اتفاق باعث کاهش شدید کیفیت شبکه شده بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این اختلال در بازی‌ها و اتصالات کسب و کارها نیز در مواردی وجود داشت. همچنین اتصالات اس اس ال نیز در مواردی با اختلال مواجه بود.

مدیرعامل آسیاتک، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که همه‌ی شرکت‌ها بجز شاتل در آن حضور داشتند، همه‌ی موارد بررسی شد و راهکارهای برطرف سازی مشکلات جمع بندی شد. رفع اختلالات بدون همکاری نزدیک اپراتورهای ثابت و موبایل و سازمان تنظیم مقررات و زیرساخت ممکن نبود.

یوسفی زاده، تاکید کرد: اکنون با اقدامات همه جانبه، بخش زیادی از مشکلات حل شده و میزان تماس و شکایات مشتریان با مراکز تماس شرکت‌ها به حد نرمال سابق بازگشته است و پارامترهای کیفی شبکه در حدود قابل قبول قرار گرفته است.

انتهای پیام

گفت‌وگو از مونا ارشادی‌فر

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2018-05-26 22:37

افزودن دیدگاه جدید