کد مطلب: 

213426

دستورالعمل صدور اجازه استفاده از فیبر تاریک زیرساخت تصویب شد

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت از تصویب شرایط و دستورالعمل صدور اجازه استفاده از تار تاریک خبر داد.
دستورالعمل صدور اجازه استفاده از فیبر تاریک زیرساخت تصویب شد

به گزارش سیتنا، دکتر صادق عباسی شاهکوه، گفت: به موجب این دستورالعمل، اجازه استفاده از تار تاریک به عنوان سرویس جدید، فقط در محدوده داخل استانی و مسیرهایی در کشور میسر می شود  که تامین ارتباط از طریق سایر امکانات موجود در سبد محصولات شرکت، امکان نداشته باشد.

وی اظهارکرد: شرکت ارتباطات  زیرساخت به منظور توسعه ی خدمات ارتباطی و شبکه ملی اطلاعات و استفاده بهینه از سرمایه گذاری های انجام گرفته در سطح شبکه های مادر مخابراتی سرویس" اجازه استفاده از تار تاریک" را ارائه می کند.

عباسی شاهکوه تصریح کرد: این سرویس جدید به دارندگان پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه های ارتباطی ثابت و سیار از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارایه می شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک، فرآیند واگذاری و تجاری‌سازی تار تاریک در شبکه انتقال کشور نهایی و این اقدام ضمن کمک به افزایش کیفیت خدمات، باعث تقویت بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دیجیتالی در سراسر کشور  خصوصا نقاط محروم و دور افتاده شود.

وی در پایان از دارندگان پروانه خواست که تقاضای خود  را برای مسیرهای مورد نظر به امور تجاری  شرکت ارایه کنند تا مقدمات واگذاری فراهم شود و پس از نهایی سازی تعرفه در کمیسیون تنظیم مقررات، واگذاری انجام شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-26 14:21

افزودن دیدگاه جدید