کد مطلب: 

213199

برکناری مدیر یکی از مناطق مخابراتی کشور به دلیل کوتاهی در پاسخگویی

"دیروز در مدیریت یکی از مناطق مخابراتی کشور، در پاسخگویی و ارایه صحیح کار کوتاهی شده بود. این اتفاقی بود که از آن نمی توانیم بگذریم، در نتیجه دستور برکناری وی از سمتش صادر شد. همه می دانیم که در قدم اول، پایداری و خوشنامی سازمان در گرو توجه کارکنانش به اخلاق کار، وجدان کاری و توجه ویژه به رضایتمندی مشتری است و این، یعنی برقراری و حفظ ارتباط کارآمد وظیفه تک تک ما در هر لایه ای از مجموعه است.قابل گذشت هم نیست".
برکناری مدیر یکی از مناطق مخابراتی کشور به دلیل کوتاهی در پاسخگویی

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در اینستاگرامش نوشت:

در آغاز سخن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان را از ایزد منان در ماه مهمانی خدا دارم.
به گمانم در روزهای گذشته, درباره تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق و حرمت مشتری با شما سخن گفته بودم. و همه با هم به این نتیجه رسیده بودیم که با توجه به کلیدی بودن این امر در مناسبات اجتماعی ملزم به رعایت آن هستیم , به خصوص در فضای پرچالش فعلی کسب و کار که کیفیت برخورد با مخاطب، بخش عمده ای از شناسنامه کاری هر موسسه را تشکیل می دهد.
اما با این وجود واقعه ای رخ داد که انتظارش را نداشتم.
دیروز در مدیریت یکی از مناطق مخابراتی کشور، در پاسخگویی و ارایه صحیح کار کوتاهی شده بود. این اتفاقی بود که از آن نمی توانیم بگذریم، در نتیجه دستور برکناری وی از سمتش صادر شد.
همه می دانیم که در قدم اول، پایداری و خوشنامی سازمان در گرو توجه کارکنانش به اخلاق کار، وجدان کاری و توجه ویژه به رضایتمندی مشتری است و این، یعنی برقراری و حفظ ارتباط کارآمد وظیفه تک تک ما در هر لایه ای از مجموعه است.قابل گذشت هم نیست.
باید ملکه ذهن ما باشد که علی رغم همه تغییر و تحولات , فراز و نشیب ها و چالش های محیط کار، ارایه پاسخی شایسته به خواست مخاطب و مشتری وظیفه عینی ماست.خلافش توجیه پذیر هم نیست!
کرامت انسانی، کارمند و مشتری ندارد! در سطح کارکنان و همچنین مشتریان کرامت انسانی ضرورت است بویژه اینکه مسلمانیم و معتقدیم از هر دست بدهی از دستی دیگر می گیری.
.
در پایان از همه شما عزیزان میخواهم روحیه مسوولیت پذیری و انتقادپذیری را همواره سرفصل اقدام و عمل خود قرار دهید بطوریکه هرگز و بیش از این شاهد چنین اتفاقاتی در هیچ جای مخابرات نباشیم.
این روزهای پر برکت, در ماهی که فرصتی برای تامل و تدبر در افکار و اعمال به ما داده فرصت خوبی است برای همگامی حرف و عمل و پیاده کردن همه خوبیها در رفتار روزانه!
خدای مهربان را با همه عظمتش می ستایم و برای تک تک شما عزیزان، آرزوی بهترین ها را دارم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-21 20:36

افزودن دیدگاه جدید