کد مطلب: 

213178
دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران:

هشت محصول جدید حوزه‌ی ICT را در نمایشگاه هفته‌ی جهانی ارتباطات معرفی کردیم

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: تعدادی از شرکت‌های عضو سندیکا در نمایشگاه جانبی هفته‌ی جهانی ارتباطات که در ساختمان وزارت ارتباطات برگزار شد حضور یافتند و هشت محصول جدید تولید داخل را معرفی کردیم.
هشت محصول جدید حوزه‌ی ICT را در نمایشگاه روز جهانی ارتباطات معرفی کردیم

مهندس "فرامرز رستگار" در گفتگو با خبرنگار سیتنا پیرامون حضور شرکت‌های عضو سندیکا در نمایشگاه جانبی هفته‌ی جهانی ارتباطات که در ساختمان وزارت ارتباطات برگزار شد، گفت: در آستانه‌ی روز جهانی ارتباطات مراسمی در محل وزارت ارتباطات برگزار شد که در کنار آن نمایشگاهی جنبی مرتبط با دولت همراه برپا شد.

وی ادامه داد: پیرو قول وزیر ارتباطات مبنی بر آنکه هفته‌ای یک محصول داخلی در حوزه‌ی ICT معرفی شود، ما نیز در همین راستا قول دادیم که تا آخر سال 97 بیش از 40 محصول پیشرفته در حوزه‌ی ICT را معرفی کنیم.

رستگار، افزود: در همین راستا از ابتدای سال 97 تاکنون که هشت هفته می‌شود، ما هشت محصول را به مناسبت روز جهانی ارتباطات معرفی کردیم؛ چرا که این قول را داده ایم و تا آخر سال نیز به آن عمل خواهیم کرد.

دبیر سندکای صنعت مخابرات ایران، هدف از معرفی محصولات را اینگونه بیان کرد: به منظور نشان دادن توانمندی تولیدات داخلی در معرفی تکنولوژی‌های پیشرفته این محصولات معرفی شدند.

وی، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت این نمایشگاه، تکیه‌ی ما بر روی معرفی محصولاتی بود که در چند ماه آخر سال 96 و دو ماه گذشته، تست شده و آزمایش شده بودند؛ در نتیجه ما محصولاتشان را معرفی کردیم. البته ما نظرمان روی هشت محصول بود، ولی چند محصول دیگر نیز اضافه شدند، اما ما مبنا را بر همان هشت محصول می گذاریم.

رستگار، پیرامون حضور شرکت های عضو سندیکا و محصولات معرفی شده در این نمایشگا، خاطرنشان کرد: شرکت‌های صنایع ارتباطی آوا و کیاتل محصولاتی شبیه هم داشتند به همین دلیل ما این دو شرکت را یک شرکت حساب کردیم که IMS را معرفی کردند. شرکت سینا دو محصول معرفی کرد یکی OLT و دیگری POTN. شرکت ژرف پویان توس، روتر بومی را معرفی کرد. شرکت اتصال صنعت میانه از محصولی در حوزه‌ی اینترنت اشیاء رونمایی کرد. پرورش داده‌ها هم در حوزه‌ی مدیریت شبکه‌ های هوشمند محصولی ارائه کرد. شرکت نور بهینه گستر، میکرو داکت و شرکت ارگ جدید ONT و شرکت پرمان هم STM 64 را معرفی کردند.

وی ادامه داد: شرکت‌های خصوصی دیگری هم حضور داشتند که در UPSها ارتقایی انجام داده بودند. شرکت آزمون کیفیت هم کافوهای نوری را معرفی کرد.

دبیر سندکای صنعت مخابرات ایران، در پایان افزود: هدف ما از حضور در این نمایشگاه‌ها معرفی جایگاه صنعت مخابرات کشور بود و می خواهیم اثبات کنیم که کارهای بزرگی در صنعت مخابرات کشور انجام شده و کشور ظرفیت کارهای بزرگتری هم دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-21 11:43

افزودن دیدگاه جدید