کد مطلب: 

213115
شرکت ارتباطات زیرساخت، اعلام کرد:

رفع اختلال در ارتباطات VPN کسب‌وکارها و سازمان‌ها/ رفع محدودیت‌های اینترنتی برای رسانه‌ها

شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور تسهیل در ارتباطات خبرگزاری ها، سایتهای خبری، نشریات خبری و روزنامه ها، پیرو هماهنگی های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح ، پس از دریافت لیست از معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد هماهنگی های لازم برای رفع محدودیتها توسط مراجع ذیصلاح قانونی به عمل خواهد آمد.
رفع اختلال در ارتباطات VPN کسب‌وکارها و سازمان‌ها/ رفع محدودیت‌های اینترنتی برای رسانه‌ها

به گزارش سیتنا، شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد: با عنایت به بروز اختلالاتی در ارتباطات VPN علیرغم تمهیدات اندیشیده شده به منظور حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از بروز مشکل برای کسب و کارها و دستگاههای اجرایی، نهادها، سفارت خانه ها و سایر عرضه دهندگان خدمات عمومی در صورت وجود هرگونه اختلال در ارتباطات بدینوسیله از همه مراکز فوق الذکر تقاضا می‌شود موارد را به آدرس رایانامه help@tic.ir ارسال نمایند.

شرکت ارتباطات زیرساخت خود را ملزم می‌داند در ساعات اداری و در اسرع وقت پس از دریافت درخواست نسبت به رفع مشکل اقدام و نتایج را به درخواست کننده اطلاع رسانی نماید.

همچنین به منظور تسهیل در ارتباطات خبرگزاری ها، سایتهای خبری، نشریات خبری و روزنامه ها، پیرو هماهنگی های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح ، پس از دریافت لیست از معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد هماهنگی های لازم برای رفع محدودیتها توسط مراجع ذیصلاح قانونی به عمل خواهد آمد.

لطفا درخواست رفع محدودیت با حداقل اطلاعات زیر تکمیل و ارسال گردد:
- نام شرکت یا دستگاه
- IP اختصاصی
- شرکت اینترنتی سرویس دهنده
- حوزه فعالیت

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-19 23:55

افزودن دیدگاه جدید