کد مطلب: 

213033

کدام اپراتور پایین‌ترین تعرفه‌ی مکالمه‌ی سیم‌کارت دائمی و اعتباری را دارد؟ (+جداول مقایسه‌ای)

نظر به ارائه‌ی طرح‌های رقابتی برای مشترکان اپراتورهای تلفن همراه، چندی است که تعرفه‌ی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل برای مشترکان سیم‌کارت دائمی و اعتباری تغییر یافته است.
کدام اپراتور پایین‌ترین تعرفه‌ی مکالمه‌ی سیم‌کارت دائمی و اعتباری را دارد؟ (+جداول مقایسه‌ای)

به گزارش خبرنگار سیتنا، نظر به ارائه‌ی طرح‌های رقابتی اپراتورهای تلفن همراه در کشور و از آنجاکه مشترکان سیم‌کارت دائمی و اعتباری اپراتورها همواره به دنبال برخورداری از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمات هستند، لذا نسبت به مقایسه‌ی تعرفه‌ی مکالمه‌ی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل اقدام کردیم.

بررسی تعرفه‌ی مکالمه‌ی اپراتورها برای مشترکان سیم کارت های دائمی

در همین راستا، تماس صوتی درون شبکه‌ی رایتل برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور 299 ریال در دقیقه، ایرانسل 333 ریال در دقیقه و همراه اول 570 ریال در دقیقه است.

همچنین تماس صوتی با تلفن ثابت برای مشترکان سیم‌کارت دائمی رایتل هم 299 ریال در دقیقه، برای مشترکان دائمی ایرانسل 333 ریال در دقیقه و برای مشترکان دائمی همراه اول 570 ریال در دقیقه می باشد.

در همین حال، تماس صوتی برون شبکه‌ی رایتل برای سیم‌کارت‌های دائمی 299 ریال در دقیقه، ایرانسل 333 ریال در دقیقه و همراه اول 625 ریال در دقیقه است.

در نهایت می توان گفت که مشترکان سیم‌کارت دائمی رایتل با تعرفه‌ی 299 ریال در دقیقه از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه (درون شبکه، برون شبکه و تلفن ثابت) برخوردار می باشند.

بررسی تعرفه‌ی مکالمه‌ی اپراتورها برای مشترکان سیم کارت های اعتباری

تماس صوتی درون شبکه‌ی رایتل برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور 499 ریال در دقیقه، ایرانسل 669 ریال در دقیقه و همراه اول 670 ریال در دقیقه است.

همچنین تماس صوتی با تلفن ثابت برای مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل 599 ریال در دقیقه، برای مشترکان اعتباری ایرانسل 799 ریال در دقیقه و برای مشترکان اعتباری همراه اول 670 ریال در دقیقه می باشد.

در همین حال، تماس صوتی برون شبکه‌ی رایتل برای سیم‌کارت‌های اعتباری 599 ریال در دقیقه، ایرانسل 929 ریال در دقیقه و همراه اول 937 ریال در دقیقه است.

در نهایت می توان گفت که مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه (درون شبکه، برون شبکه و تلفن ثابت) برخوردار می باشند.

رایتل دارای پایین ترین تعرفه در سیم کارت های دائمی و اعتباری

به عبارت دیگر، مشترکان سیم‌کارت دائمی رایتل با تعرفه‌ی 299 ریال در دقیقه از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه (درون شبکه، برون شبکه و تلفن ثابت) نسبت به مشترکان دائمی دو اپراتور دیگر برخوردارند و مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل هم با تعرفه‌ی 499 ریال در دقیقه برای تماس درون شبکه و 599 ریال در دقیقه برای تماس برون شبکه و تلفن ثابت از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه در مقایسه با مشترکان اعتباری دو اپراتور رقیب برخوردار می باشند.

انتهای پیام

گزارش از "مونا ارشادی فر"

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-18 13:29

افزودن دیدگاه جدید