کد مطلب: 

212994
منصوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

اظهارات وزیر ارتباطات پیرامون فیلترشکن‌ها، آشکار ساختن نیمه‌ی پنهان نادیده‌ها بود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر عنوان می‌شود که استفاده از فیلترشکن ها آسیب دارد و یا ممکن است در دسترسی به اطلاعات دچار اختلال شویم، طبیعی است که مردم به این موضوع توجه کنند و این توجه موثر هم خواهد بود.
اظهارات وزیر ارتباطات پیرامون فیلترشکن‌ها، آشکار ساختن نیمه‌ی پنهان نادیده‌ها بود

"محمدرضا منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون اظهارات اخیر وزیر ارتباطات در خصوص مخاطرات ضدامنیتی فیلترشکن‌ها، گفت: آقای جهرمی در این مساله تخصص دارند و موضوعی که از نظر علمی اعلام می کنند قطعا موضوعی است که نیمه‌ی پنهان نادیده‌ها هم می‌بینند و می گویند.

وی ادامه داد: اگر عنوان می‌شود که استفاده از فیلترشکن ها آسیب دارد و یا ممکن است در دسترسی به اطلاعات دچار اختلال شویم، طبیعی است که مردم به این موضوع توجه کنند و این توجه موثر هم خواهد بود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه، اظهار کرد: بحث کانال‌ها در پیام رسان‌های داخلی را باید تقویت کنیم تا مردم بتوانند همان کسب و کارهایی که در تلگرام داشتند را درپیام رسان‌های داخلی نیز راه اندازی کنند.

وی ادامه داد: این جابه جایی را باید به گونه ای انجام دهیم تا مردم و کانال هایی که در تلگرام فعالیت داشتند به سمت پیام رسان های داخلی بیایند. با این حرکت می توانیم از کالای ایرانی حمایت کنیم.

منصوری، خاطرنشان کرد: آقای جهرمی با تخصصی که دارند قطعا همه‌ی جوانب موضوع را بررسی کرده اند و مطلبی را می گویند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار کرد: کانال‌های پیام رسان‌های داخلی را تقویت کنیم و اطلاع رسانی را به طو کامل انجام دهیم. اگر روزی تلگرام به طور کامل قطع شود آن زمان چه کاری خواهیم کرد؟ باید سطح دانشمان را به طوری بالا بریم تا با استفاده از پیام رسان های داخلی خودمان ارتباطات‌مان را برقرار سازیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-17 13:04

افزودن دیدگاه جدید