کد مطلب: 

212989
عضو هیات رییسه‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

باید برای دغدغه‌های وزیر ارتباطات در حوزه‌ی پیام رسان‌ها چاره اندیشی کنیم

عضو هیات رییسه‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دغدغه‌های وزیر محترم ارتباطات دغدغه‌های خوبی است و باید همه با هم چاره اندیشی مناسبی کنیم تا اعتماد خوبی در بین مردم به وجود آید و به واسطه‌ی آن اعتماد به سمت پیام رسان داخلی بیایند و نسبت به پیام رسان های خارجی احساس عدم اعتماد وجود داشته باشند.
باید برای دغدغه‌های وزیر ارتباطات در حوزه‌ی پیام رسان‌ها چاره اندیشی کنیم

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون اظهارات اخیر مهندس آذری جهرمی در خصوص مخاطرات ضدامنیتی فیلترشکن‌ها، گفت: بر اساس قانونی که دستگاه قضا یا شورای عالی امنیت ملی مصوب کرده است تا تلگرام فیلتر شود، همه تابع هستیم تا آن مقررات را انجام دهیم.

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن، ادامه داد: نقدهای مهندس جهرمی نقدهای خوبی است که باید بنشینیم و چاره اندیشی کنیم نه اینکه به هم حمله کنیم، باید دست به دست هم دهیم و با وحدتی همگانی بدون هیچ گونه سر و صدایی چاره اندیشی مناسبی کنیم که پیام رسان‌های داخلی را با جدیت حمایت کنیم و از سوی دیگر فرهنگ سازی کنیم که مردم به پیام رسان‌های داخلی اعتماد کرده و حس عدم اعتمادی نسبت به پیام رسان های خارجی داشته باشند چراکه تمام اطلاعاتتان را از دست خواهید داد.

حسینی کیا در ادامه‌ افزود: در هیچ کشوری در دنیا نیامده است که تمام اطلاعاتشان را در یک پیام رسان خارجی قرار دهند. تمامی کشورهای توسعه یافته برای خود پیام رسان داخلی دارند و از آن استفاده می‌کنند.

عضو هیات رییسه‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار کرد: ما باید قانون را مدنظر قرار دهیم. دغدغه‌های وزیر محترم ارتباطات دغدغه‌های خوبی است و باید همه با هم چاره اندیشی مناسبی کنیم تا اعتماد خوبی در بین مردم به وجود آید و به واسطه‌ی آن اعتماد به سمت پیام رسان داخلی بیایند و نسبت به پیام رسان های خارجی احساس عدم اعتماد داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-17 10:29

افزودن دیدگاه جدید