کد مطلب: 

212916

ال‌جی Google Assistant را به تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی 2018 خود خواهد آورد

دستیار گوگل (Google Assistant)، تلویزیون‌های تحسین شده 4K UHD ال‌جی را به اکوسیستمی اینترنتی با خدمات هوش مصنوعی پیشرفته تبدیل خواهد کرد.
ال‌جی Google Assistant را به تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی 2018 خود خواهد آورد

به گزارش سیتنا، دستیار گوگل در تلویزیون‌های سال 2018 ال‌جی در دسترس خواهد بود. این دستیار صوتی در کنار هوش مصنوعی ThinQ  روی دو سری OLED و SUPER UHD عرضه شده و قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی تنها از طریق کنترل تلویزیون و بدون هیچ سخت‌افزار اضافه‌ای در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. همکاری ال‌جی و گوگل زندگی کاربر را راحت‌تر کرده و اثر هم‌افزایی این همکاری روی تلویزیون‌های پرافتخار ال‌جی اثر مثبت خواهد گذاشت.

دستیار گوگل در کنار سیستم‌عامل پرافتخار webOS که بر پایه هوش مصنوعی ThinQ کار می‌کند، سطح جدیدی از راحتی و کنترل را در اختیار مشتری می‌گذارد. این امر به تلویزیون‌های سال 2018 ال‌جی این امکان را می‌دهد تا با صدای خود تلویزیون را کنترل کرده، به دنبال محتوای مورد نظر خود بگردند و تجربه منحصر‌به‌فردی داشته باشند. با وجود دستیار گوگل، شما می‌توانید کارهای روزانه خود را مدیریت کنید، به اطلاعات دسترسی داشته باشید و دستگاه‌های هوشمند خانه از جمله روشنایی و لوازم‌خانگی را کنترل کنید.

ال‌جی و گوگل از ابتدای امسال روی افزایش قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل کار کرده‌اند و در تلاش‌اند تا آن را برای زبان‌های دیگر نیز آماده کنند. با اضافه کردن دستیار گوگل به پلتفرم webOS در تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی سال 2018 ال‌جی، یادگیری ماشینی پیشرفته به کمک فناوری پردازش زبان آمده و زندگی مشتریان در سرتاسر دنیا ساده‌تر خواهد شد. این کار ال‌جی نشان از جایگاه این شرکت در ساخت و تهیه سرویس‌های کامل‌تر و متنوع‌تر مبتنی بر هوش مصنوعی دارد.

تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی سال 2018 ال‌جی می‌توانند صدها فرمان صوتی مختص ال‌جی و دستیار صوتی گوگل را اجرا کنند. با هوش مصنوعی ThinQ اختصاصی ال‌جی، کاربران می‌توانند به سرعت به کنسول بازی و سیستم صوتی متصل شده، تلویزیون را به حالت نمایش عکس برده و تلویزیون را خاموش کنند و حتی روی آن زمان تعیین کنند.

به علاوه به دنبال محتوا گشتن روی تلویزیون‌های ال‌جی بسیار راحت‌‌تر و ساده‌تر شده است. تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی ال‌جی به سرعت اطلاعات را به نمایش گذاشته و کانال را به کانالی که محتوای درخواستی کاربر در آن پخش می‌شود تغییر می‌دهد. مثلا با گفتن «به کانال Discovery برو»  به سرعت اطلاعات مربوط به مقاصد گردشگری به نمایش درمی‌آید. همچنین کاربران می‌توان تنها با گفتن اسم فیلم و یا بازیگر به اطلاعات بیشتری از آنها دست پیدا کنند. آنها حتی می‌توانند به تلویزیون بگویند «به دنبال آهنگ این فیلم بگرد» یا «وقتی این برنامه تمام شد تلویزیون را خاموش کن».

با وجود دستیار گوگل، تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی ال‌جی به کاربر کمک خواهند کرد تا کارهای مختلفی را مدیریت کرده، به دنبال جواب سوال‌هایش بگردد و یا وسایل هوشمند خانه را کنترل کند. تنها کافی است تا دکمه میکروفون روی کنترل را گرفته و نگه داشته و بدون نیاز به تغییر کانال یا تغییر چیزی که در حال پخش است، در مورد پیش‌بینی وضع هوا بپرسید یا از کسب‌وکارهای اطراف خود مطلع شده و امتیاز بازی‌های ورزشی را بفهمید. همچنین کاربران می‌تواند لحظات محبوبشان را از طریق گالری گوگل ببینند. خدماتی چون تحویل غذا و حمل و نقل نیز در آینده نزدیک به امکانات این تلویزیون افزوده خواهد شد.

با کمک دستیار گوگل، تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی ال‌جی به عنوان کنترل مرکزی خانه هوشمند عمل کرده و می‌توان از طریق آن جاروبرقی‌های رباتیک، ترموستات، تهویه هوا، روشنایی هوشمند و چیزهای دیگر را کنترل کرد. دستیار گوگل با بیش 5000 دستگاه هوشمند مختلف سازگار بوده و می‌توان از طریق آن بلندگوهای هوشمند و دیگر وسایل دارای وای‌فای را به راحتی مدیریت کرد.

آقای Brian Kwon، رئیس بخش صوتی‌تصویری ال‌جی می‌گوید: با تعبیه دستیار گوگل در تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی سال 2018 ال‌جی، ما شاهد سطح جدید از کاربردهای هوش مصنوعی در خانه خواهیم بود. همکاری منحصربه‌فرد ال‌جی با گوگل، به ال‌جی این امکان را داده تا اولین شرکت تولیدکننده تلویزیونی باشد که از دستیار گوگل روی سیستم‌عامل خودش بهره می‌برد و بتواند امتیازات زیادی در اختیار طرفداران پلتفرم webOS بگذارد. با همکار بزرگی چون گوگل، خبرهای هیجان‌انگیز بسیاری در مورد هوش مصنوعی در راه است.

تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی سال 2018 ال‌جی با دستگاه‌های دارای دستیار گوگل مثل Google Home و دیگر بلندگوهای هوشمند هم کار کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق این وسایل به تلویزیون ال‌جی دستور صوتی بدهند. دارندگان تلویزیون می‌توانند با دیگر دستگاه‌های مجهز به دستیار گوگل به تلویزیون دستور‌های مختلفی مثل تغییر صدا، اجرای برنامه، متوقف کردن، قطع کردن، جلو زدن، انتخاب کانال، جستجوی محتوا و غیره بدهند. تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی سال 2018 ال‌جی که به دستیار گوگل مجهز هستند، در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا و استرالیا خدمات صوتی را ارائه خواهند کرد. پشتیبانی از این سرویس و سرویس‌های بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-15 13:58

افزودن دیدگاه جدید