کد مطلب: 

212874

هدفگذاری شرکت زیرساخت برای ترانزیت ارتباطات بین الملل تا 30 ترا

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: طبق آمار، تقریبا یک و نیم ترا ترانزیت داریم که البته نسبت به دو سال گذشته خیلی بالا رفته است. این مقدار عدد بالایی در سهم درآمدی ما نیست. هدف برنامه‌ی ما 30 ترا است که امیدواریم به آن برسیم.
هدفگذاری شرکت زیرساخت برای ترانزیت ارتباطات بین الملل تا 30 ترا

دکتر صادق عباسی شاهکوه در حاشیه‌ی مراسم افتتاح پروژه‌های توسعه‌ی شبکه‌ی انتقال (تدبیر) و توسعه شبکه‌ی دیتای بین الملل (IGW)، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر اینکه درآمد شرکت زیرساخت از محل ترانزیت ارتباطات بین الملل چه میزان است و در صورت اجرای تحریم‌ها توسط کشورهای اروپایی آیا میزان این درآمد کاهش خواهد یافت؟ گفت: طبق آمار، تقریبا یک و نیم ترا ترانزیت داریم که البته نسبت به دو سال گذشته خیلی بالا رفته است. به عنوان مثال از 200 گیگ به یک و نیم ترا رسیده است.

عباسی شاهکوه، ادامه داد: این مقدار عدد بالایی در سهم درآمدی ما نیست. هدف برنامه‌ی ما 30 ترا است که امیدواریم به آن برسیم.

وی در عین حال تاکید کرد: این عدد در حال حاضر عدد قابل توجهی نیست که قطع شدن یا وصل شدن آن تاثیری در میزان درآمد ما داشته باشد و بعید می داند تحریم ها بر روی این موارد تاثیری داشته باشند و در گذشته هم مشکلی در این مسائل پیش نیامده است.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-14 17:30

افزودن دیدگاه جدید